  • Data: 2010-08-06 13:46:26
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i3gqc5$jrk$...@n...onet.pl...

    > Ale po co? W sensie kontekstu tego wątku i chęci pracy jako programista (w
    > domysle: w jakimś typowym zastosowaniu baz danych czy coś).

    Gwoli ścisłości - jacy absolwenci i jakich równań?

    ODE to tak na poziomie dawnego liceum było WYMAGANE.

    Z drugiej strony wiem, że absolwenci zazwyczaj nie potrafią rozwiązywać
    jakikolwiek równań, jakie naprawdę trzeba rozwiązać, a których rzecz jasna
    "nie przerabiali".

    Także kwestia czym jest "zaawansowana analiza"? Ciekawym, bo może się czegoś
    dowiem nowego.

    slawek