  • Data: 2010-08-06 15:20:24
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-06 16:42, Mariusz Marszałkowski wrote:
    > Nie zgodzę się, ludzie niestety łapią się na jeszcze bardziej
    > tandetną
    > reklamę niż tytuł naukowy autora.

    Jest różny target. Mnie np. w ogole nie interesuje kto i w jakich
    warunkach rozwija gcc, ważne ze zapewnia mi 100% potrzeb w najnizszej
    cenie. Natomiast kupującego iCoś interesuje wyłacznie czy *już* jest
    nowa wersja na rynku.

    Wiec ogólnie racja, ludzie lapią się na tandetną reklamę. Jednak bez
    przesady - tekturowego iPhone nawet najwieksi amerykańscy debile nie
    kupią. Jakis poziom musisz trzymać, żeby chociaz cos migało.

    > można napisać że towar został zrobiony przez wybitnych specjalistów i
    > naukowców, a ludzie kupią. Najczęściej ludzie nie posługują się
    > żadną analizą w przypadku zakupu, tylko emocjami.

    Zależy jaki towar. Przeciez nie każdy produkuje software dla
    Kowlaskiego. Myslę ze jak ktoś wydaje dużo pieniedzy na drogi
    specjalistyczny software to emocje sa na drugim planie.

    > A co do głównego tematu wątku: czy warto studiować?

    A ja myślalem że chodzi raczej o "czy warto zatrudniać ludzi bez studiów".