    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Date: Thu, 10 Nov 2011 10:12:04 +0000

    Użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    [..]

    > Popularny to on raczej nigdy nie byl. ot taki niszowy produkt miedzy epoka
    > peceta niemego a peceta z karta dzwiekowa :-)

    I tutaj muszę zaoponować. Waść może się w arystokratycznych kręgach
    obracałeś gdzie każdego było stać na SB AWE32 ale wśród moich znajomych,
    zwykłego szarego pospólstwa zajadającego się chlebem ze smalcem, wydatek
    miesięcznej pensji na biednego klona sound blastera był nie do
    przyjęcia, jako jedyna osoba umiejąca operować lutownicą na ulicy
    nastrugałem się kilka covoxów w różnych wersjach dla owych znajomych i
    były one w użyciu dość długo (około roku średnio). Zaś oprogramowania go
    wspierającego było naprawdę sporo, z gierkami włącznie, kto daje obsługę
    niepopularnego sprzętu do gry czy też odtwarzacza mod'ów??

    --
    AlexY
    Post V2 - za dużo błędów narobiłem