  • Data: 2011-11-12 19:00:25
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 18:59:19 +0100, Bartosz Derleta napisał(a):
    > zastanawiam się, jaka jest tego wartość "historyczna", ale pewnie żadna
    > - wiec pobawię sie i oddam tam, skąd wziąłem, zapewne.

    Wiesz, dzis niby zadna, a za pare lat dziecko cie spyta "dziadku/tatusiu, a
    w jakie gry na komputerach ty grales jak byles dzieckiem" ?
    I co odpowiesz ? Muzea powinny juz gromadzic eksponaty :-)

    > Grupie dziękuję serdecznie za pomoc - spodziewałem się szczerze mówiąc,
    > trochę bardziej unikatowego sprzętu, a to nie dość że możliwości ma
    > porównywalne z pegazusem, to nie bardzo jest co na tym zrobić.
    > Zastanawiam się, jak wyglądała praca na takim sprzęcie...

    I sie pytasz o wartosc historyczna ? :-)
    Ch* wygladala - w sensie ze AT z VGA, a chocby z EGA byl znacznie lepszy
    :-)

    Ale jak kogos nie bylo stac nawet na spectrum, to taki XT z twardzielem ..
    szczyt marzen. Sciagnij sobie Norton Commander, Turbo Pascala - raczej 3
    lub 4 niz pozniejsze, i sam sprawdz.
    O - i tetrisa sobie sciagnij :-)

    > PS. Jakby ktoś to chciał przypadkiem przygarnąć za darmo, tak naiwnie
    > ogłoszę, to proszę pisać na priv, dorzucam klawiaturę XT/AT i
    > trzyprzyciskową mysz optimusa na COM (działa) :P

    Teraz nas nie stac na duze mieszkania, a potem bedziemy narzekac ze w
    muzeach nie ma wlasciwych eksponatow.

    J.