  • Data: 2011-11-12 17:59:19
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: Bartosz Derleta <b...@d...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-10 02:49, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 07 Nov 2011 19:32:24 +0100, Bartosz Derleta napisał(a):

    > karta CGA - choc byc moze switchami daje sie ustawic takze na Herkulesa -
    > opis masz na quick guide.

    wolę nie bo wybuchnie :P strasznie kapryśny ten adapter.

    > Pamieci 4M...bit. Czyli 512kB. Ale raczej 640kB, bo masz tam jeszcze
    > 4*41464

    Zgadza się, sprawdzone już. ;)

    > Klawiatura zapewne XT - wtyk niby DIN 5 pin, ale to nie to samo co AT,
    > najstarsi gorale nie pamietaja gdzie to zdobyc :-)
    > Bywaly jakies dwusystemowe z przelacznikiem, potem wyginely.

    A dorwałem i taką dwusystemową na din, w końcu! [ tak, istnieją, żaden
    problem dostać. ]

    > System ... glowy nie dam ktore z proponowanych przez kolegow pojda na XT,
    > niby powinny wszyskie, ale te ostatnie to raczej na AT byly testowane :-)
    > Jest tam twardy dysk, to pewnie i system na nim jest.

    msdos 3.xx

    > Urazony to mozesz dopiero zostac:

    > A dalej to mam sprzeczne uczucia: ocalic od zapomnienia czy zdac na zlom.
    > sprzedac na e-bay jako antyk, czy wyczyscic, dokupic klawiature i monitor,
    > zapakowac w worek i niech wnuki sprzedadza, zostana bogaci :-)
    >
    > Albo rozmontowac, zostawic sobie dwa silniki krokowe, zasilacz przerobic na
    > prostownik do akumulatora, a reszte wywalic noca na smietnik.

    niestety, nie udało Ci się mnie 'urazić' - cały ten szpej skombinowałem
    zupełnie za free i nawet jeżeli bym to wyrzucił do śmietnika, to nie
    będę stratny. :)

    zastanawiam się, jaka jest tego wartość "historyczna", ale pewnie żadna
    - wiec pobawię sie i oddam tam, skąd wziąłem, zapewne.

    Grupie dziękuję serdecznie za pomoc - spodziewałem się szczerze mówiąc,
    trochę bardziej unikatowego sprzętu, a to nie dość że możliwości ma
    porównywalne z pegazusem, to nie bardzo jest co na tym zrobić.
    Zastanawiam się, jak wyglądała praca na takim sprzęcie...

    Podsumowując - dowiedziałem się czegoś nowego, trochę historii nie
    zaszkodzi, ale muszę przyznać rację kilku osobom, dłuższa zabawa tym nie
    ma perspektyw. Jednakże - chciałbym podziękować za tak liczny odzew.

    PS. Jakby ktoś to chciał przypadkiem przygarnąć za darmo, tak naiwnie
    ogłoszę, to proszę pisać na priv, dorzucam klawiaturę XT/AT i
    trzyprzyciskową mysz optimusa na COM (działa) :P

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta