  • Data: 2011-11-08 22:21:42
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjbj4i4.1sb.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > W C128 był, kolejny z rodziny, MOS 8502.

    Aż muszę zajrzeć... bo mi głowa zeznaje, że na procku było 8500, nie 02...
    Chyba, że po długich jednak latach niezaglądania, zero uległo
    "przedawnieniu"... Wiem, że jest 6502 we wbudowanej stacji (1571) i porty
    6522, bo w C64 i chyba dalej, 6526, muszę sprawdzić, kurzy się na szafie
    Dieselek...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)