  • Data: 2011-11-08 21:47:45
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia
    Od: Bartosz Derleta <b...@d...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-08 21:29, yabba pisze:
    > Użytkownik "Bartosz Derleta" <b...@d...ocm> napisał w wiadomości

    > Najwygodniejszy byłby emulator stacji dyskietek.
    >
    > http://www.ipcas.com/products/usb-floppy-emulator-fd
    d-to-udd.html

    Pewnie tak... ale nie kupię urządzenia, które stokroć przewyższa
    wartością ten komputer, w dodatku musiałby to być emulator na 5,25" -
    czyli generalnie nawet nieprzydatny mi do innych celów.

    Może port com, wyrzeźbić program w turbo pascalu który to odbierze, po
    stronie PC w delphi, i próbować przepychać pliki? Na tak pokręconego
    gotowca nie liczę... jest jakieś inne wyjście?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta