eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaProśba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia. › Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
  • Data: 2009-10-24 18:47:51
    Temat: Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Okt., 20:24, "kurdybanek" <k...@a...pl> wrote:

    > To jest bzdura horrrrrrrrrrrrrendalna! Przez ostatnie kilka lat przewinęło
    > się przez moje ręcę z 10 korpusów Canona, a obiektywów nie zliczę. Żaden nie
    > miał nigdy problemów z AF i NIE WYMAGAŁ jakiejkolwiek regulacji.

    a jak to stwirdziles?
    he ?

    ja tez mialem kilka canonow poczawszy od pierwszego z AF i do tej pory
    mam kilkanascie obiektywow.

    Wczesniej nikt sobie z tego nie zdawal sprawy.
    Sadzono ze to obiektywy mydla , najczesciej to byl jednak AF.

    problem polega na tym ze nawet nie zdawales sobie sprawy i nie zdjaesz
    do dzisiaj jaki % mozliwej rozdzielczosci osiagaja obiektywy przez
    nieprecyzyjnie pracujacy af.

    to ze nie robiles justacji to nie znaczy ze one nie jest konieczna.

    Uklady AF z det fazy daje dwa rodzaje bledow,.

    blad przypadkowy
    blad systematyczny.

    moze sie zdazyc ze masz np zawsze blad systematyczny in plus a blad
    przypadkowy akurat bedzie in minus i zniweluje ten blad systematyczny.

    odnosi sie wrazenie ze zdjecia sa czasem ostre a czasem nietrafione.
    Ludzie mowia , ze czasem sie myli.
    Takie wypowiedzi znam i sa one niczem konkretnym nie poprate , tylko
    wlasnymi wyobrazeniami wynikajacymi z niewiedzy.

    Absolutnie na porzadku dziennym jest osiagana rozdzielczosc w zakresie
    30 - 80 % tej mozliwej .
    Powyzej 80% jest juz dobrze.
    Wyniki powyzwej 90% dla C naleza do rzadkosci , choc czasem sie
    zdazaja.

    odsylam po raz kolejny do www. colorfoto.de gdzie pomierzono kilkaset
    obiektywow z kilkudziesiecioma korpusami na precyzje pracy AF.

    > FF.
    >
    > A to jest prawda. Nie kupiłbym tego obiektywu do APS-C.

    Zawsze pisze prawde , dla mnie zdumiewajacym jest jak niektorzy nie
    maja pojecia o podstawowych , najbardziej podstawowych problemach -
    fundamentalnych powiedzialbym.