eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaProśba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia. › Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
  • Data: 2009-10-24 14:36:59
    Temat: Re: Prośba o ocenę jakości obiektywu Canon 17-40/4 L - próbka zdjęcia.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Okt., 10:33, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Dokladnie :) To jakis boot jest , ktory ciagle sobie mozg justuje i kazdy
    > obiektyw o ktorego pytaja ludzie sprowadza do swojego boskiego tamrona :)
    >
    > CeZ__134

    nie zadnego boskiego

    wszelkie testy 17-40 Lwykazuje stosunkow slaby obraz z aps -c to jest
    obiektyw do FF.
    nie moja sprawa kto na co ile wydaje , dla aps - c nie jest zakup tego
    obiektywu racjonalny ze wzgledu na nienajlpszy rysunek.
    jesli do aps c moge kupic o polowe taniej obiektyw lepiej rysujacy i
    o nieco szerszym zakresie to zwyczajnie wpsominam po tym pytajacemu.
    wole miec tani , lekki ostro rysujacy obiektyw , niz drogi , ciezki
    nie ostrzacy po cichu najlepiej.