  • 1. Data: 2010-10-14 23:35:31
    Temat: Prośba o komentarz ;)
    Od: Veig <v...@o...pl>

    Witam serdecznie! :)

    Najlepiej, negatywny... ;) Proszę, zerknijcie w wolnej, spokojnej chwili
    na http://www.virgen.home.pl/index.html i powiedzcie, jakie są Wasze
    odczucia i jakie mielibyście uwagi odnośnie zdjęć jak i samej galerii...
    Tematyka dla mnie ściśle osobista lecz forma wyrazu, wciąż nie pewna
    i Wasze zdanie między innymi, stanowi o kolejnych wydatkach... Będzie na
    Was ;) Kiedyś tu pisałem i wziąłem do serca wszystkie uwagi dzięki którym
    nie zmieniłem nic, prócz stosunku do siebie samego; częściej się teraz
    pochylam ale tez przy tym, niezdarnie i tak szczęśliwie potykam ;)
    Proszę, wpadnijcie i podpowiedzcie, czego tam zabrakło, za co z góry
    serdecznie Wam dziękuję życząc Światła, Miejsca jak i jak i Czasu na to :)

  • 2. Data: 2010-10-15 07:03:14
    Temat: Re: Prośba o komentarz ;)
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Veig <v...@o...pl> napisał(a):

    > Witam serdecznie! :)
    >

    > Proszę, wpadnijcie i podpowiedzcie, czego tam zabrakło, za co z góry
    > serdecznie Wam dziękuję życząc Światła, Miejsca jak i jak i Czasu na to :)

    - Galeria fajna,przejrzysta, szybkodziałająca - super!
    - Zdjęcia jednym się spodobają innym pewnie nie. Mnie się podobają.
    -----------------
    - Brak mi polskich liter w tytułach zdjęć (mnie to razi).
    - Jeżeli coś nazywa się Koziolek to niech będzie nasycone i wyraziste jak
    Wiewior a nie blade jak Mgla (tak to wygląda bez polskich liter -
    obrzydliwie).
    ----------------
    Ogólnie podoba mi się - galeria jako całość może stanowić wzór

    Pozdrawiam
    MP

  • 3. Data: 2010-10-15 07:53:12
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 15 Paź, 01:35, Veig <v...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie! :)

    > Proszę, wpadnijcie i podpowiedzcie, czego tam zabrakło, za co z góry
    > serdecznie Wam dziękuję życząc Światła, Miejsca jak i jak i Czasu na to :)
    Swietna galeria w calosci,razem z tytulami). Mistrzowskie uzyskanie
    glebi i oddanie kolorow.
    StaM

  • 4. Data: 2010-10-15 07:57:05
    Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Veig raczył napisać:

    > Witam serdecznie! :)
    >
    > Najlepiej, negatywny... ;)

    Nie da rady. :-)
    JAlbum znakomicie się sprawdza jako narzędzie, własny serwerek w
    odróżnieniu o gadżeciastej Picassy pozwala na łagodne nie wnerwiajace
    przeglądanie, a same zdjątka - dla hobbystów entomologów jak i
    niekumatych w temacie ciekawe, starannie zrobione, choć to ostatnie
    zostawiam fachurom.
    Mnie się podoba pod każdym względem. Cacy.
    --
    *...because, this time is all you have...*

  • 5. Data: 2010-10-15 08:01:42
    Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru>

    Darz bór! Użytkownik... he he - rAzor raczył napisać:
> [...]
    > odróżnieniu o gadżeciastej Picassy pozwala na łagodne nie wnerwiajace
    > przeglądanie, a same zdjątka - dla hobbystów entomologów...

    Oczywiscie miłośników przyrody. Tak mnie jakoś te zdjecia ciem i motyli
    ujęły, że i pozostałej faunie przykleiłem skrzydełka. ;-)
    --
    *...because, this time is all you have...*

  • 6. Data: 2010-10-15 11:02:47
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Veig" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Proszę, wpadnijcie i podpowiedzcie, czego tam zabrakło, za co z góry
    > serdecznie Wam dziękuję życząc Światła, Miejsca jak i jak i Czasu na to :)

    Przeglądnąłem prawie całą galerię i niestety nudno tam.

    Bardzo podbobają mi się te ujęcia:
    http://www.virgen.home.pl/Aves/slides/Kos_1600.jpg
    http://www.virgen.home.pl/Mammalia/slides/Lania%20Da
    niela_3528.jpg
    To jest fotografia!
    Większość z pozostałych to "poprawna rejestracja obrazu" w moim odczuciu.

    Nie chciałbym, żeby zabrzmiało to jakoś bardzo źle bo zdjęcia są generalnie
    ładne ale wolałbym zobaczyć tylko te najlepsze, choćby miało ich być
    zaledwie kilka.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2010-10-15 11:07:33
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-10-15 01:35, Veig pisze:

    > Najlepiej, negatywny... ;) Proszę, zerknijcie w wolnej, spokojnej chwili
    > na http://www.virgen.home.pl/index.html i powiedzcie, jakie są Wasze
    > odczucia i jakie mielibyście uwagi odnośnie zdjęć jak i samej galerii...

    Wszystko ok, tylko rozmiary zdjęć trochę już nie przystają do
    dzisiejszych warunków monitorowych.

    --
    Ziemo

  • 8. Data: 2010-10-15 12:40:07
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "ziemo" <no@email> napisał w wiadomości

    > Wszystko ok, tylko rozmiary zdjęć trochę już nie przystają do dzisiejszych
    > warunków monitorowych.

    Na warunki laptopowe sa w sam raz :)

  • 9. Data: 2010-10-15 22:14:33
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 01:35:31 +0200, Veig napisał(a):

> [...]

    > na http://www.virgen.home.pl/index.html i powiedzcie, jakie są Wasze
    > odczucia i jakie mielibyście uwagi odnośnie zdjęć jak i samej galerii...

    Niestety, bez Javascript nie działa - pokazuje się menu z wyborem
    katalogów, w katalogach generalnie pusto, czasem pojawi się jakiś
    kawałek miniatury. Nie masz czegoś działającego normalnie?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 10. Data: 2010-10-15 23:00:50
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Ja mam zdanie zdecydowanie negatywne.
    Zdjęcia są ok. Ale czemu to ma słuzyć. Naukowcy mają pewnie lepze atlasy do
    oznaczeń.
    Mnie zdecydowanie zabrakło krótkiego opisu na dole zdjęć. - polska nazwa (jest
    albo nie)
    Krótki opis- pospoity (albo nie)
    gdzie występuje i kiedy
    Jadalny czy nie (to żart, wiadomo, że wszystkie są jadalne!)
    Taki opis pozwolił by na zrobienie coś na kształt atlasu dla amatorów a jest ich
    wielu.