  • 21. Data: 2010-10-18 08:35:15
    Temat: Re: Prośba o komentarz ;)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "SylwesterZarębski" <z...@i...net.pl> wrote in message
    news:1ng5ie38shsfp$.neenxs2yduoz$.dlg@40tude.net...

    > Jest zachwaszczony, jeśli wydaje ci się, że nie jest, to faktycznie,
    > wydaje ci się. A te bajerki to syf nad syfami, przypominają latające
    > ongiś ikonki za kursorem, czyli wieś się śmieje.
    >
    > Problem leży w fakcie samej "niezbędności" JS w tak prostej rzeczy jak
    > galeria, skoro 99,(9)% jej funkcjonalności można zrobić przy użyciu
    > (X)HTML+CSS. No ale nie będzie mrugać, błyskać itp.

    Graficzne GUI to tez mrugajace bajerki dla pryszczersow, proponuje wrocic do
    przegladanie zdjec z wiersza polecen.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-10-18 10:53:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 09:35:15 +0100, kamil napisał(a):

    > Graficzne GUI to tez mrugajace bajerki dla pryszczersow, proponuje wrocic do
    > przegladanie zdjec z wiersza polecen.

    Jakim programem przeglądasz swoje zdjęcia lokalnie na komputerze?
    Pytam bo są fani bajeranckich przeglądarek jak Picassa i są fani
    Irfana/ACDSee/Fast Stone'a - właśnie przez to że te drugie wyświetlają
    zdjęcia bez żadnych bajerów.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2010-10-18 15:51:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 12:53:35 +0200, Henry(k) napisał(a):

> [...]
    > Pytam bo są fani bajeranckich przeglądarek jak Picassa i są fani
    > Irfana/ACDSee/Fast Stone'a - właśnie przez to że te drugie wyświetlają

    FastStone bez bajerów? Hmmm ;)

    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 24. Data: 2010-10-18 17:00:13
    Od: rAzor <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Sylwester Zarębski raczył napisać:

    > Bez JS strony zaczynają z reguły działać normalnie, czyli WP, Onet i
    > miliony innych.

    NTG, bo bez związku z tematem. Strona działa normalnie - z JS i bez JS.

    > Jest zachwaszczony, jeśli wydaje ci się, że nie jest, to faktycznie,
    > wydaje ci się. A te bajerki to syf nad syfami, przypominają latające
    > ongiś ikonki za kursorem, czyli wieś się śmieje.

    Pitolisz - nie ma związku. Co ci lata? Gdzie? Mroczki? Jedz marchewkę.

    > Problem leży w fakcie samej "niezbędności" JS w tak prostej rzeczy jak
    > galeria, skoro 99,(9)% jej funkcjonalności można zrobić przy użyciu
    > (X)HTML+CSS. No ale nie będzie mrugać, błyskać itp.

    Przecież to co zrobił Veig jest oszczędne i nawet w guście. Sam bym go
    poczęstował "dobrym" słowem gdyby wykorzystał bajery z "ładującym
    słoneczkiem". Marudzisz i tyle.
    I zmień przeglądarkę.
    --
    *...because, this time is all you have...*

  • 25. Data: 2010-10-19 04:55:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 17:51:14 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > FastStone bez bajerów? Hmmm ;)

    Może przegapiłem wersję. No chyba że masz na myśli slideshow, ale to inna
    forma prezentacji. Przy normalnym przeglądaniu jest jedno zdjęcie, klik,
    drugie zdjęcie.

    Pozdrawiam
    Henry

  • 26. Data: 2010-10-19 06:21:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 06:55:47 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Może przegapiłem wersję. No chyba że masz na myśli slideshow, ale to inna
    > forma prezentacji. Przy normalnym przeglądaniu jest jedno zdjęcie, klik,
    > drugie zdjęcie.

    No to tak jak w Picassie :)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 27. Data: 2010-10-19 08:21:54
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-10-15 14:40, kamtzu pisze:

    > Na warunki laptopowe sa w sam raz :)

    ajfonowe to może ;)

    --
    Ziemo

  • 28. Data: 2010-10-19 09:21:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > Pytam bo są fani bajeranckich przeglądarek jak Picassa i są fani
    > Irfana/ACDSee/Fast Stone'a - właśnie przez to że te drugie wyświetlają

    Moje konwertuje na ascii art i ogladam pod unixowa konsola.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-10-23 16:19:33
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 19:00:13 +0200, rAzor napisał(a):

    > Darz bór! Użytkownik... he he - Sylwester Zarębski raczył napisać:

    > NTG, bo bez związku z tematem. Strona działa normalnie - z JS i bez JS.

    Nie działa bez JS. Nie pokazuje się praktycznie żadne zdjęcie.

    [..ciach - brak umiejętności czytania ze zrozumieniem..]
    > Przecież to co zrobił Veig jest oszczędne i nawet w guście. Sam bym go
    > poczęstował "dobrym" słowem gdyby wykorzystał bajery z "ładującym
    > słoneczkiem". Marudzisz i tyle.

    Mam inne pojęcie oszczędności i gustu. To co przedstawił, to jest wieś,
    tyle mam do powiedzenia.

    > I zmień przeglądarkę.

    A to Firefox jest zły? Nie, JS i pochodne (Flash, etc.) są złe, gdy są
    użyte bez potrzeby. A tu są użyte bez potrzeby.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski