  • Data: 2010-05-07 20:17:32
    Temat: Re: Prośba o interpretację wydajności dysku.
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 May 2010 18:27:04 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Rewelacja!!! Burst (189 MB/s) mniejszy od transferu
    > (251 MB/s maksymalnie i 214.9 MB/s średnio)

    Właśnie... jak jest transfer mierzony? Czy jego wyższa wartość niż burst
    oznacza wpływ cache dysku?

    > a obciążenie CPU (-1%) poniżej zera...

    A tak, to jakaś ściema. W związku z tym nie wiem czy ten program w ogóle
    jest wiarygodny. Ewentualnie N-rdzeniowe procesory nie zostały przewidziane
    przez ten program.

    > Tylko czas dostępu jakiś duży... Też mógłby być mniejszy od zera. ;)

    Zamiast nabijać się to lepiej poleciłbyś jakieś sprawne narzędzie abyśmy
    pogadać mogli :-)

    > No i od początku dysku do jego końca niemal niezmienny wynik...
    > (zarówno transferu jak i czasu dostępu)

    To zauważyłem. Zresztą gdzieś wyczytałem, że tak ma być w przyjętym przeze
    mnie rozwiązaniu. No i praktyka to potwierdziła.