eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klientaRe: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
  • Data: 2009-05-26 14:13:05
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekM pisze:
    > k...@o...pl pisze:
    >
    >> Klient złożył reklamację, a operator nie odpowiedział w 30 dni,
    >> konkretnie list doszedł 32-go dnia.
    >
    > Tylko małe uściślenie: czy znasz datę, kiedy reklamacja do operatora
    > wpłynęła? Jeśli złożyłeś w salonie - znasz. Jeśli wysłałeś listem
    > poleconym - znasz, o ile zażądałeś zwrotnego potwierdzenia odbioru. W
    > innym przypadku musisz zdać się na operatora - to on może stwierdzić,
    > kiedy dokładnie pismo dotarło i nie masz jak udowodnić, że było inaczej.

    Można na poczcie złożyć reklamację niedostarczenia listu poleconego i
    poczta w odpowiedzi odpisze kiedy list został dostarczonych. To taka
    wersja zwrotnego potwierdzenia odbioru "dla ubogich" :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: