    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Prosba do wszytkich
    Date: Tue, 15 May 2012 15:10:47 +0000 (UTC)

    Piotr M Kuć <k...@n...invalid> napisał(a):

    > Z mojego doświadczenia na innej liście dyskusyjnej,
    > to raczej śmieciowy ruch zabija grupę, bo zniechęca
    > do dyskutowania ludzi myślących.

    widac wyraznie jak strasznie myslacych, niech moj przedpisca
    pochwali sie moze swoimi przemyslanymi tresciami bo jakos
    nigdy nic nie zauwazylem

    prawda jest taka ze moj wklad na dzisiejsze czasy jest
    najwiekszy, grupy na ktore nie pisze (np java) juz
    praktycznie padly a lang.c i programming jeszcze funkcjonują,

    (juz kiedys pisalem o swoim stosunku do grup, ogolnie
    jest to dla mnie dobre miejsce do pisania (gorzej niestety z
    tresciami do czytania), fajnie mi sie pisze i jest dobre jako
    pomoc w nauce i zglebianiu programowania

    o tyle uwazam ze nalezy sie przylozyc do rewitalizacji grup,
    mozna by sicagnac tu jakichs grupowiczow z innych forow (gdzie
    jak na warsztacie panuja rzady glupa)

    co do robaka to jest to ciekawy grupowicz, (acz trudny w rozmowie)
    oczywiscie masa oslow sie go czepiala co tez jest zupelnie normalne,
    (osiol uznaje za belkot po prostu to czego nie rozumie)