  • Data: 2012-05-15 17:52:08
    Temat: Re: Prosba do wszytkich
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

    > Mylne wrażenie. Wolałbym nawet mniej postów, ale lepszych.
    > Spróbuj przed wysłaniem czytać posta, zastanawiać się, czy
    > jest wartościowy i tylko po pozytywnym wyniku tego testu go wysyłać.

    > A może nie piszesz na nie, bo nie funkcjonują?

    powiedzialbym wiecej - momentami lang.c i programming dzieki
    mnie funkcjonuja calkiem dobrze (zaznaczam momentami),

    ( moglbym moze ozywic lang.jave czy lang.pythona piszac tam posty
    ale nie az tak bardzo sie interesuje,

    zaluje ze nie ma odzielnej grupy do ogl/gamedevu bo na taka tez
    bym pisal )

    zachecam do pisania wiecej - juz z 10 ty raz powtarzam zamiast
    pisac na bloga warto tu pisac i poddac temat dyskusji - bedzie
    wiekszy ruch i wiecej zabawy

    mniej postow ale lepszych byloby mozliwe ale nie jest to wcale
    koniecznie dobry sposob (wyszloby po prostu na mniej postow)
    teraz mam taki tryb ze jak o czyms ciekawym mysle albo czytam
    to postuje na grupe - codziennie cos tam czytam rozwazam czy klepie
    totez wychodzi stosunkowo duzo postow

    przy okazji moge dodac ze i grupowiczom zdaza sie powiedziec
    czasem cos ciekawego, np grupowicz AK (mimo niektorych niezbyt
    madrych odezw ) powiedzial troche ciekawych rzeczy, podobnie
    grupowicz slawek (mimo tez dosyc dzwnego zapatrywania) poruszyl
    pare ciekawych watkow, dawniej watek o tcl byl tez ciekawy itp
    - tak ze czasem da sie i przeczytac cos ciekawego