  • Data: 2012-05-15 23:26:15
    Temat: Re: Prosba do wszytkich
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15-05-2012 12:16, Arkadiusz Dymek wrote:
> [...]
    Czy ja wiem, ruch smieciowy zawsze mozna odfitrowac. Osobiscie nie
    czytam postow 2 gosci i jest ok. Bardziej zniechecajace jest zbaczanie
    dyskusji nawet merytorycznych na pyskowki, na ktore w realu malo kto by
    sobie pozwolil. Anonimowosc internetu jest szkodliwa. Tak samo jak i
    moderacja.

    Pozdrawiam

    Marek