  • 151. Data: 2011-10-10 10:15:15
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message
    news:j6sl3q$5t8$2@cougar.axelspringer.pl...

    > I jaki masz problem?
    > Zeznajesz komu powierzyłeś pojazd - zgodnie z prawem.

    Dalej nie rozumiesz? NIE MAM POJECIA, CZY TEGO DNIA JECHALEM JA, CZY MOJA
    ZONA. Wozimy tamtedy corke na zajecia 2x w tygodniu, na zmiane. Dotarlo
    teraz?

    --
    Axel

  • 152. Data: 2011-10-10 15:19:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-10 10:15:15 +0200, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Dalej nie rozumiesz?

    W odróżnieniu od ciebie od samego początku wiem o co chodzi.
    Do ciebie to wciąż jeszcze nie dociera:

    > NIE MAM POJECIA, CZY TEGO DNIA JECHALEM JA, CZY MOJA ZONA.

    I jaki ma sz problem z zeznaniem prawdy na ten temat?
    Zeznajesz i już.

    > Wozimy tamtedy corke na zajecia 2x w tygodniu, na zmiane. Dotarlo teraz?

    Do ciebie?
    Śmiem twierdzić (po tym prostackim ryku), że nigdy do ciebie nie dotrze.

    --
    Bydlę

  • 153. Data: 2011-10-10 17:36:27
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > I jaki ma sz problem z zeznaniem prawdy na ten temat?
    > Zeznajesz i już.

    Co? Przeciez nie da sie wypelnic tego formularza zgodnie z prawda.

    --
    Axel

  • 154. Data: 2011-10-10 18:27:12
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j6t5gs$17e$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Czyli (po wycięciu dziecinady) nie powierzałeś *nikomu*, co zeznajesz z
    > przyjemnością, świadom zamieszania, jakie zeznając prawdę powodujesz.

    > I jaki masz problem z zeznaniem prawdy?

    Jaki masz problem ze zrozumieniem, że odpowiedź, którą napisałem jest
    zeznaniem prawdy?

    Jest jakiś przymus, żeby napisać "nie powierzałem nikomu" w Twoim świecie?

    --
    Tomasz Nycz

  • 155. Data: 2011-10-10 19:01:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-10 18:27:12 +0200, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> said:

    > Jaki masz problem ze zrozumieniem, że odpowiedź, którą napisałem jest
    > zeznaniem prawdy?

    Żadnego - to nie ja robię z siebie idioty w rtym wątku myląc ludzi z
    szufladami czy nagle udając, że nie wiem jak powiedzieć prawdę.
    ;>>>

    > Jest jakiś przymus, żeby napisać "nie powierzałem nikomu" w Twoim świecie?

    Oczywiście! Wszak piszę o tym od początku.

    Raz jeszcze: władza pyta komu, a ty odpowiadasz komu.
    Czy rozumiesz, że możłiwe odpowiedzi to: "temu i temu" albo "nikomu"?

    Łapiesz już, czy będziesz udawał, że nie da się zeznać prawdy?

    --
    Bydlę

  • 156. Data: 2011-10-10 19:02:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-10 17:36:27 +0200, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Co? Przeciez nie da sie wypelnic tego formularza zgodnie z prawda.

    Chcesz się założyć?
    Flaszka?
    :)
    --
    Bydlę

  • 157. Data: 2011-10-10 19:38:14
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j6v8e1$dor$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > ja robię z siebie idioty w rtym wątku

    Po polsku potrafisz?

    > Raz jeszcze: władza pyta komu, a ty odpowiadasz komu.
    > Czy rozumiesz, że możłiwe odpowiedzi to: "temu i temu" albo "nikomu"?

    Jeszcze raz niewolniku kija -- możliwych odpowiedzi jest więcej niż dwie

    --
    Tomasz Nycz

  • 158. Data: 2011-10-10 20:25:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    [...]

    > Jeszcze raz niewolniku kija -- możliwych odpowiedzi jest więcej niż dwie

    Ale to ten od rasistów sobie wymyślił, żeby zadawać pytanie w rodzaju
    "czy zaprzestał pan dymać nieletnie dziewczynki - odpowiedź tak albo
    nie!".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 159. Data: 2011-10-10 20:41:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-09 01:45, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > No i widzisz, mój tekst o odmóżdżeniu zadziałał doskonale -- wkurwił Cię

    Ty masz naprawdę poważny problem z tym co Tobie się wydaje, co właśnie
    potwierdziłeś. Jedynie co udało Ci się osiągnąć swymi imaginacjami
    i dziwacznymi wnioskami to uśmiech na mojej twarzy. Co on wyrażał
    to już tylko możesz się domyślać.

    > i na merytoryczną część posta nie odpisałeś wcale,

    Co jest zwyczajnym kłamstwem, manipulancie.

    > a za to skupiłeś się
    > na dyskusji z jej idiotyczną częścią i wyszedłeś na głupka. A przecież
    > mogłeś odpisać merytorycznie, a tą uwagę zignorować czy skwitować jednym
    > słowem -- nikt Ci nie zabronił. :-)

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja już na takie pseudomerytoryczne
    bredzenia odpowiadałem, a jak na celu masz prowokacje jedna za drugą,
    to daremne Twoje próby wyprowadzania mnie z równowagi. Owszem, czasem
    odpowiem, czasem nie. Zresztą gdybyś chciał tak naprawdę merytorycznie
    dyskutować to musiałbyś trochę poprawić styl swych wypowiedzi.

    > To taka sama prostacka manipulacja jak w liście ITD, tylko tam chodzi o
    > kasę. Niby wszystko jest ok, niby nie muszą wysłać zdjęcia, niby nikt im
    > nie zabrania od razu proponować konkretnej kwoty za niewskazanie, ale z
    > moralnego punktu widzenia

    Dobre, dobre - teraz z merytorycznych argumentów mamy już pomówienie
    o prostackie manipulacje, które miałyby być niemoralne :)

    > taka procedura jest zajebiście nie ok.

    No jasne, jacy ci wszyscy sfotografowani są biedni. Na moralność się
    powołują, ale jaki płacz, że im się ucina możliwość bujania ślepego,
    czy prezentowania stanu chodzącej amnezji.

    Nie proszę już nawet o odrobinę uczciwości...

  • 160. Data: 2011-10-10 20:49:33
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:897742134.20111010202547@pik-net.pl>:

> [...]

    > Ale to ten od rasistów sobie wymyślił, żeby zadawać pytanie w rodzaju
    > "czy zaprzestał pan dymać nieletnie dziewczynki - odpowiedź tak albo

    Właśnie taki problem ma Bydlę, czyje przymus udzielenia odpowiedzi tak lub
    nie, i nie może odpowiedzieć "nie jest mi wiadomym jakoby..." -- zgodnie z
    prawdą.

    --
    Tomasz Nycz