    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Date: Mon, 10 Oct 2011 20:41:03 +0200

    W dniu 2011-10-09 01:45, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > No i widzisz, mój tekst o odmóżdżeniu zadziałał doskonale -- wkurwił Cię

    Ty masz naprawdę poważny problem z tym co Tobie się wydaje, co właśnie
    potwierdziłeś. Jedynie co udało Ci się osiągnąć swymi imaginacjami
    i dziwacznymi wnioskami to uśmiech na mojej twarzy. Co on wyrażał
    to już tylko możesz się domyślać.

    > i na merytoryczną część posta nie odpisałeś wcale,

    Co jest zwyczajnym kłamstwem, manipulancie.

    > a za to skupiłeś się
    > na dyskusji z jej idiotyczną częścią i wyszedłeś na głupka. A przecież
    > mogłeś odpisać merytorycznie, a tą uwagę zignorować czy skwitować jednym
    > słowem -- nikt Ci nie zabronił. :-)

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja już na takie pseudomerytoryczne
    bredzenia odpowiadałem, a jak na celu masz prowokacje jedna za drugą,
    to daremne Twoje próby wyprowadzania mnie z równowagi. Owszem, czasem
    odpowiem, czasem nie. Zresztą gdybyś chciał tak naprawdę merytorycznie
    dyskutować to musiałbyś trochę poprawić styl swych wypowiedzi.

    > To taka sama prostacka manipulacja jak w liście ITD, tylko tam chodzi o
    > kasę. Niby wszystko jest ok, niby nie muszą wysłać zdjęcia, niby nikt im
    > nie zabrania od razu proponować konkretnej kwoty za niewskazanie, ale z
    > moralnego punktu widzenia

    Dobre, dobre - teraz z merytorycznych argumentów mamy już pomówienie
    o prostackie manipulacje, które miałyby być niemoralne :)

    > taka procedura jest zajebiście nie ok.

    No jasne, jacy ci wszyscy sfotografowani są biedni. Na moralność się
    powołują, ale jaki płacz, że im się ucina możliwość bujania ślepego,
    czy prezentowania stanu chodzącej amnezji.

    Nie proszę już nawet o odrobinę uczciwości...