eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocyjny bonus w Play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 46

  • 41. Data: 2017-01-31 19:13:45
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:

    > A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
    > oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
    > Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

    Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z
    pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane w
    jaki sposób.

    > Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
    > nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
    > Play czy to ogólna norma..

    Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.


    > Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
    > prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
    > czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
    > dopiero zagadka.

    U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się
    nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po
    podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek


  • 42. Data: 2017-02-04 12:18:42
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:
    > W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:
    >
    >> A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
    >> oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
    >> Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.
    >
    > Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z
    > pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane
    > w jaki sposób.

    Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    wykorzystaniu własnych środków?

    >
    >> Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
    >> nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
    >> Play czy to ogólna norma..
    >
    > Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.
    >
    >
    >> Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
    >> prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
    >> czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
    >> dopiero zagadka.
    >
    > U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się
    > nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po
    > podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.
    >

    U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był
    liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..


  • 43. Data: 2017-02-04 15:03:30
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:

    >
    > Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    > wykorzystaniu własnych środków?

    Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
    rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.


    > U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus

    Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się
    aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze
    inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie.
    Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania.
    Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji,
    po czym mi go sam włączył.

    > to łącznie transfer był
    > liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    > tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    > Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    > które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    > e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    > cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

    Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
    pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi
    się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
    rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
    załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek


  • 44. Data: 2017-02-05 10:20:49
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
    > W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
    >
    >>
    >> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    >> wykorzystaniu własnych środków?
    >
    > Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
    > rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.

    No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    puli ubytku nawet grosza.

    >
    >
    >> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
    >
    > Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam
    > się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było
    > jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o
    > wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę
    > jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał
    > kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.

    Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    potwierdził aktywację bonusa.

    >
    >> to łącznie transfer był
    >> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    >> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    >> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    >> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    >> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    >> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
    >
    > Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
    > pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło
    > mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
    > rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
    > załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
    >

    Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    zaledwie kilkanaście MB.

    A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze
    że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    mam w telefonie a w routerze.


  • 45. Data: 2017-02-05 12:32:26
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:

    > No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    > że bonus został za aktywowany.

    Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie
    jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest
    przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a
    zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się
    kolejny okres rozliczeniowy.

    > Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    > (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    > puli ubytku nawet grosza.

    Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

    > Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    > potwierdził aktywację bonusa.

    Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U
    mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie
    musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu
    nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.

    > Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    > miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    > drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    > zaledwie kilkanaście MB.

    To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

    > A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?

    Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
    też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
    zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
    szlag trafić może sens zgłoszenia.

    > Dodam jeszcze
    > że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    > skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    > mam w telefonie a w routerze.

    hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
    należy podać numer kontaktowy :-)


    Pozdrawiam,
    Marek


  • 46. Data: 2017-02-10 09:30:26
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
    > W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
    >
    >> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    >> że bonus został za aktywowany.
    >
    > Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu
    > nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie
    > jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np.
    > 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy
    > zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.

    A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez
    przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu
    środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo
    w wykazie nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.

    >
    >> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    >> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    >> puli ubytku nawet grosza.
    >
    > Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

    Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu
    korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie
    zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi.
    Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy
    sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i
    u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko
    jasne i przejrzyste.

    >
    >> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    >> potwierdził aktywację bonusa.
    >
    > Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić.
    > U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora.
    > Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego
    > bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu
    > rozliczeniowego.

    U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw
    okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji,
    aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.

    >
    >> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    >> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    >> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    >> zaledwie kilkanaście MB.
    >
    > To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

    Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont
    promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.
    >
    >> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
    >
    > Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
    > też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
    > zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
    > szlag trafić może sens zgłoszenia.

    Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na
    białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez
    Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego
    konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.

    >
    >> Dodam jeszcze
    >> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    >> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    >> mam w telefonie a w routerze.
    >
    > hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
    > należy podać numer kontaktowy :-)
    >
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marek


    Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też
    nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo
    przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: