-
41. Data: 2017-01-31 19:13:45
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Marek <p...@s...com>
W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:
> A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
> oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
> Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.
Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z
pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane w
jaki sposób.
> Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
> nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
> Play czy to ogólna norma..
Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.
> Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
> prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
> czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
> dopiero zagadka.
U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się
nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po
podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.
--
Pozdrawiam,
Marek
-
42. Data: 2017-02-04 12:18:42
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:
> W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:
>
>> A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
>> oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
>> Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.
>
> Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z
> pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane
> w jaki sposób.
Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
wykorzystaniu własnych środków?
>
>> Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
>> nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
>> Play czy to ogólna norma..
>
> Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.
>
>
>> Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
>> prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
>> czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
>> dopiero zagadka.
>
> U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się
> nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po
> podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.
>
U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był
liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
-
43. Data: 2017-02-04 15:03:30
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Marek <p...@s...com>
W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
>
> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
> wykorzystaniu własnych środków?
Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.
> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się
aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze
inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie.
Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania.
Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji,
po czym mi go sam włączył.
> to łącznie transfer był
> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi
się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
--
Pozdrawiam,
Marek
-
44. Data: 2017-02-05 10:20:49
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
> W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
>
>>
>> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
>> wykorzystaniu własnych środków?
>
> Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
> rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.
No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.
>
>
>> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
>
> Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam
> się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było
> jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o
> wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę
> jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał
> kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.
Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
potwierdził aktywację bonusa.
>
>> to łącznie transfer był
>> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
>> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
>> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
>> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
>> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
>> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
>
> Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
> pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło
> mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
> rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
> załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
>
Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
zaledwie kilkanaście MB.
A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze
że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
mam w telefonie a w routerze.
-
45. Data: 2017-02-05 12:32:26
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Marek <p...@s...com>
W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
> że bonus został za aktywowany.
Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie
jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest
przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a
zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się
kolejny okres rozliczeniowy.
> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
> puli ubytku nawet grosza.
Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...
> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
> potwierdził aktywację bonusa.
Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U
mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie
musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu
nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.
> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
> zaledwie kilkanaście MB.
To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.
> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
szlag trafić może sens zgłoszenia.
> Dodam jeszcze
> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
> mam w telefonie a w routerze.
hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
należy podać numer kontaktowy :-)
Pozdrawiam,
Marek
-
46. Data: 2017-02-10 09:30:26
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
> W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
>
>> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
>> że bonus został za aktywowany.
>
> Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu
> nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie
> jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np.
> 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy
> zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.
A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez
przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu
środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo
w wykazie nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.
>
>> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
>> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
>> puli ubytku nawet grosza.
>
> Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...
Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu
korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie
zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi.
Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy
sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i
u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko
jasne i przejrzyste.
>
>> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
>> potwierdził aktywację bonusa.
>
> Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić.
> U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora.
> Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego
> bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu
> rozliczeniowego.
U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw
okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji,
aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.
>
>> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
>> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
>> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
>> zaledwie kilkanaście MB.
>
> To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.
Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont
promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.
>
>> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
>
> Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
> też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
> zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
> szlag trafić może sens zgłoszenia.
Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na
białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez
Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego
konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.
>
>> Dodam jeszcze
>> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
>> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
>> mam w telefonie a w routerze.
>
> hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
> należy podać numer kontaktowy :-)
>
>
> Pozdrawiam,
> Marek
Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też
nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo
przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku.