eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocyjny bonus w PlayRe: Promocyjny bonus w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5881e88f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6e1r2$167$1@news.icm.edu.pl>
    <588afc34$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6j4aq$q6n$1@news.icm.edu.pl>
    <588dcadf$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
    <5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl
    Date: Sun, 5 Feb 2017 10:20:49 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 55
    Message-ID: <5896ee71$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-44-96.play-internet.pl
    X-Trace: 1486286449 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 5.173.44.96:1130
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3770
    X-Received-Body-CRC: 1754385453
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080383
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
    > W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
    >
    >>
    >> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    >> wykorzystaniu własnych środków?
    >
    > Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
    > rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.

    No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    puli ubytku nawet grosza.

    >
    >
    >> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
    >
    > Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam
    > się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było
    > jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o
    > wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę
    > jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał
    > kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.

    Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    potwierdził aktywację bonusa.

    >
    >> to łącznie transfer był
    >> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    >> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    >> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    >> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    >> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    >> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
    >
    > Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
    > pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło
    > mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
    > rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
    > załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
    >

    Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    zaledwie kilkanaście MB.

    A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze
    że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    mam w telefonie a w routerze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: