-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <c...@j...ru>
Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <5881e88f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<o6e1r2$167$1@news.icm.edu.pl>
<588afc34$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<o6j4aq$q6n$1@news.icm.edu.pl>
<588dcadf$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
<5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl
Date: Sun, 5 Feb 2017 10:20:49 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 55
Message-ID: <5896ee71$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-44-96.play-internet.pl
X-Trace: 1486286449 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 5.173.44.96:1130
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3770
X-Received-Body-CRC: 1754385453
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080383
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
> W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
>
>>
>> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
>> wykorzystaniu własnych środków?
>
> Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
> rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.
No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.
>
>
>> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
>
> Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam
> się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było
> jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o
> wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę
> jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał
> kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.
Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
potwierdził aktywację bonusa.
>
>> to łącznie transfer był
>> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
>> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
>> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
>> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
>> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
>> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
>
> Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
> pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło
> mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
> rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
> załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
>
Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
zaledwie kilkanaście MB.
A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze
że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
mam w telefonie a w routerze.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=