  • 31. Data: 2017-01-23 08:30:15
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.01.2017 o 11:07, Kris pisze:

    > A te zakrętki to darmo dawali, na śmietnikach zbierałeś czy może płacić trzeba było
    za fante a nakrętka gratis?

    1 tak czy siak piłem coca cole
    2 znajomi zbierali
    3 wystarczyła jedna zakrętka żeby przedłużyc ważność pakietu na kolejny
    miesiąc
    4 kończy się to 31 stycznia. I zyję nadzieją, że bonus "rok internetu
    gratis" który to bonus kiedys tam załączyłem, będzie przedłużał....
    ToMasz

  • 32. Data: 2017-01-23 09:25:16
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 22:09:23 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > jeszcze raz bo było dlamnie za szybko? Jak "przedłużyć" forsę i
    > transfer z nakrętek? Facebookiem jakoś?
    >
    > ToMasz

    Tak znajdz profil Play na facebooku i tam znajdziesz strefe doladowan. Sprobuj
    doladowac 5zl raz na 30 dni powinno Ci dorzucic gratisowe 0,75zl (15% wartosci
    doladowania) na konto promocyjne co zsumuje srodki z promocji z nakretek Fanty i Coca
    Coli.

  • 33. Data: 2017-01-23 12:48:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 08:30, ToMasz pisze:

> [...]
    > 4 kończy się to 31 stycznia. I zyję nadzieją, że bonus "rok internetu
    > gratis" który to bonus kiedys tam załączyłem, będzie przedłużał....

    Zaniosłeś do Play-a tę nakrętkę?

    --
    animka

  • 34. Data: 2017-01-24 21:52:44
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 23 Jan 2017 12:48:17 +0100, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Zaniosłeś do Play-a tę nakrętkę?

    Poturlał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2017-01-26 17:15:33
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 23 Jan 2017 00:25:16 -0800 (PST), m...@g...com
    wrote:

> [...]
    doladowania) na konto promocyjne co zsumuje srodki z promocji z nakretek Fanty i Coca

    Mnie tam nic nie sumuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2017-01-27 00:47:45
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

    > Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play?

    Trzeba było skorzystać z promocji w Orange za 1000zł :-D :-D

    Wnioskuję, że jesteś kandydatem dającym się nabrać na metodę "na
    wnuczka"? No to jestem Twoim wnuczkiem i potrzebuję 10.000zł. Podać
    numer konta? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2017-01-27 08:52:33
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-27 o 00:47, Marek pisze:

> [...]
    >
    > Wnioskuję, że jesteś kandydatem dającym się nabrać na metodę "na
    > wnuczka"? No to jestem Twoim wnuczkiem i potrzebuję 10.000zł. Podać

    Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz. Druga karta Play nigdy wcześniej
    nie używana, a więc konto "bez wkładu własnego" nie dość że
    wykorzystałem z niej ile tylko byłem w stanie (około 30 GB) w ciągu
    miesiąca promocji, to jeszcze teraz, po dwu miesiącach mam na niej do
    wykorzystania kilkadziesiąt GB z tamtej promocji. Wniosek dla innych
    chętnych na ten bonus - należy go aktywować z pustym kontem i wtedy nie
    będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł
    się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz.

  • 38. Data: 2017-01-28 22:51:05
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 17:15, j...@i...pl pisze:

> [...]
    doladowania) na konto promocyjne co zsumuje srodki z promocji z nakretek Fanty i Coca

    A mnie sumuje i mam 450 zł ponad z promocji 500zł za 5 lat w Play:) i z
    nakrętek Fanty.

  • 39. Data: 2017-01-28 23:00:57
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-27 o 08:52, Trybun pisze:

    > Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz.

    Raczej ubieram w humor to co doświadczasz :-)

> [...]
    > będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł
    > się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz.

    Czy zapoznałeś się z warunkami "promocji"? Zapewne obowiązywała ona
    przez miesiąc a po nim przeszedłeś na nowe warunki. Nie tylko Play tak
    robi. Orange oferował nawet 1000zł! :-)

    Żyjemy w świecie wirtualnym i prawda jest w nim jedynie wirtualnością.
    Od tego czasu w sklepie z elektroniką kupisz wzmacniacz stereo 2x500W,
    który ciągnie z sieci np. 100W. W sklepie spożywczym kupisz nowość:
    płatki bezglutenowe kukurydziane, choć kukurydza nigdy glutenu nie
    zwierała. W Auchanie dostaniesz herbatę w promocyjnej cenie, takiej
    samej jak utrzymuje się od 2 lat. W muzyce CD/MP3 itd nawet nie
    zauważysz iż to jeden wielki łomot pozbawiony brzmienia bo marketing
    loudness wars wszędzie prawie stosuje.

    No i w takim świetle rajcujesz się, że zostałeś oszukany z jakąś
    promocją? Jesteś nabijany w butelkę każdego dnia i nawet tego nie
    dostrzegasz. Marketing "żondzi"! :-D

    To jak z tymi 10.000 tysiącami? Przelejesz wnuczkowi czy nie? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 40. Data: 2017-01-29 11:58:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-28 o 23:00, Marek pisze:

> [...]
    > dostrzegasz. Marketing "żondzi"! :-D
    >
    > To jak z tymi 10.000 tysiącami? Przelejesz wnuczkowi czy nie? :-D

    A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
    oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
    Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

    Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
    nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
    Play czy to ogólna norma.. Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
    prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
    czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
    dopiero zagadka.