-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <5881e88f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
<o6e1r2$167$1@news.icm.edu.pl>
<588afc34$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<o6j4aq$q6n$1@news.icm.edu.pl>
<588dcadf$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
<5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<o74mvk$evv$1@news.icm.edu.pl>
<5896ee71$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<o772gd$ssh$1@news.icm.edu.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Fri, 10 Feb 2017 09:30:26 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o772gd$ssh$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 87
Message-ID: <589d7a0a$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-77-203.play-internet.pl
X-Trace: 1486715402 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15189 5.173.77.203:2425
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080605
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
> W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
>
>> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
>> że bonus został za aktywowany.
>
> Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu
> nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie
> jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np.
> 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy
> zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.
A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez
przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu
środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo
w wykazie nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.
>
>> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
>> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
>> puli ubytku nawet grosza.
>
> Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...
Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu
korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie
zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi.
Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy
sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i
u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko
jasne i przejrzyste.
>
>> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
>> potwierdził aktywację bonusa.
>
> Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić.
> U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora.
> Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego
> bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu
> rozliczeniowego.
U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw
okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji,
aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.
>
>> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
>> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
>> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
>> zaledwie kilkanaście MB.
>
> To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.
Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont
promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.
>
>> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
>
> Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
> też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
> zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
> szlag trafić może sens zgłoszenia.
Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na
białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez
Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego
konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.
>
>> Dodam jeszcze
>> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
>> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
>> mam w telefonie a w routerze.
>
> hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
> należy podać numer kontaktowy :-)
>
>
> Pozdrawiam,
> Marek
Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też
nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo
przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku.
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A