  • Data: 2017-01-29 11:58:45
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-28 o 23:00, Marek pisze:

    > Raczej ubieram w humor to co doświadczasz :-)

    > Czy zapoznałeś się z warunkami "promocji"? Zapewne obowiązywała ona
    > przez miesiąc a po nim przeszedłeś na nowe warunki. Nie tylko Play tak
    > robi. Orange oferował nawet 1000zł! :-)
    >
    > Żyjemy w świecie wirtualnym i prawda jest w nim jedynie wirtualnością.
    > Od tego czasu w sklepie z elektroniką kupisz wzmacniacz stereo 2x500W,
    > który ciągnie z sieci np. 100W. W sklepie spożywczym kupisz nowość:
    > płatki bezglutenowe kukurydziane, choć kukurydza nigdy glutenu nie
    > zwierała. W Auchanie dostaniesz herbatę w promocyjnej cenie, takiej
> [...]

    A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
    oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
    Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

    Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
    nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
    Play czy to ogólna norma.. Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
    prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
    czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
    dopiero zagadka.