  • Data: 2010-05-15 14:41:28
    Temat: Re: Prom Kosmiczny Atlantis...
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 15, 12:18 pm, "Zygmunt M. Zarzecki"
    , wahadłowiec zapisał się złotymi

    ___
    > Przemyśl choć trochę, zanim napiszesz.
    > zyga

    Jest ogolny trend do kupowania tanio u Chinczykow. Kupilem w 1997 roku
    obiektyw Nikon 50mm 1.4 AF w "Abes of Maine" z napisem "Made in
    China"
    Odeslalem go natychmiast z odpowiednia adnotacja co mysle o tym
    "oszustwie"
    I swoje zdanie o produktach i miejscych ich wytwarzania mam.
    Sprzedaja na przyklad amerykanskiego trucka z silnikiem Mitshubischi.
    PS. zastanow sie zanim odpowiesz!
    StaM