  • Data: 2011-02-04 09:33:25
    Temat: Re: Prolog, Lisp, czy ...?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 4, 1:06 am, A.L. <l...@a...com> wrote:
    > On Thu, 03 Feb 2011 23:05:36 +0000, Andrzej Jarzabek

    > Pattern matching?...

    Przy unifikacji.

    > A co to jest "prawdziwie funkcyjny"?... Cos tak jak "prawdziwy
    > patriota"?..

    Wybacz, ale nie chce mi się dzielić włosa na czworo.

    > Lisp czy Scheme nalezy znac z powodow dla ktorych kiedys ludzie znali
    > lacine.

    Lub: nie trzeba znać z powodów, dla których dzisiaj ludzie nie znają
    łaciny. :)

    > Na dodatek, Lisp (a zwlaszcza Scheme) sa bardzo zgrabne i
    > proste, czego nei da sie powiedziec o kobylach w rodzaju ML, Haskela
    > czy OCamla. Jak kyos che "poprobowac smaku", zwlaszcza hobbystycznie,
    > to wystarczy mu 50 stron manuala Scheme zamiast 850 stron o OCamlu. A
    > poza tym, Lisp i Scheme sa (przynajmniej jak dla mnie) dostatecznie
    > funkcyjne

    Powiem szczerze, że nie mam jakiegoś szczególnie zdecydowanego zdania
    w tym temacie. Wydaje mi się, że te rzeczy opisywane na 850 stronach
    są ciekawe dla kogoś, kto chce zobaczyć jak można inaczej podejść do
    róznych spraw. Dla mnie są ciekawe, ale ja też nie mam szczególnych
    ambicji, żeby w celach amatorskiego pisania programó zdobyć
    jakąkolwiek biegłość w tych językach.