  • Data: 2011-02-04 16:56:59
    Temat: Re: Prolog, Lisp, czy ...?
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-04 17:37, A.L. pisze:

    > Oczywiscie. PRAWDZIWY PROGRAMISTA niczego nei czyta. Wszystko robi "na
    > czuja"

    Ehh... Nie jest tak źle z tymi programistami. Duzo z nas wie jak dziala
    hash-mapa, wcale nie tylko jak ja zastosowac. Podobnie z innymi
    strukturami danych i algorytmami. Fakt - zamiana paradygmatu nie jest
    juz taka prosta.

    > Prawdopodobnie dlatego jezyki funkcyjne nigdy nie znajda zasosowania w
    > przemysle.

    Mysle, ze nie dlatego, tylko dlatego, ze nie nadaja sie do zastosowan
    przemyslowych typu: wczytaj dane, przetworz, zapisz wynik. A takich jest
    zdecydowanie najwiecej...