  • Data: 2011-02-04 00:50:10
    Temat: Re: Prolog, Lisp, czy ...?
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Feb 2011 23:59:30 +0100, "R. P." <r...@w...pl>
    wrote:

    >I faktycznie w USA dobra kase placa za Prologa i za dobra znajomosc
    >jezykow funkcyjnych? Zakladam faktycznie dobra znajomosc, nie pobiezna.

    Mnie placa calkiem neizle za programowanie w Prologu, dziekuje, nie
    narzekam.

    Sporo projektow idzie w Prologu, wkuczajac dozyc duze projekty
    fereralne. Niedawno dystrybutor Prologu proponowal mi aby poprowadzic
    kurs dla 30 osob w konkurencyjnej firmie. Ze wzgledow dosyc
    oczywistych musialem odmowic, ale znaczy ze rynek jest.

    >Bo u nas tutaj w PL nie widzialem ANI JEDNEJ oferty pracy na funkcyjne
    >czy na Prologa. Inna sprawa, ze na upartego to mozna powiedziec, ze i w
    >takim trywialnym JavaScripcie sa elementy programowania funkcyjnego ;)
    >Zdaje sobie sprawe jednak, ze nie mozna tego porownac do prawdziwie
    >funkcyjnego programowania...

    Co najmniej jeden czlowiek publikujacy sie od czasu do czasu na tej
    grupie i pracujacy w Polsce uzywa Prologu jako jezyka numer jeden.

    Gdy poszukiwani sa programisci jezykow niszowych, to sie raczej takich
    ogloszen nei zamieszcza w prasie codziennej, bo ilosc dostepnych
    programistow jest niewielka i ogloszenia do nich nie trafia. Zglaszac
    sie natomiast beda a) faceci przysiegajacy ze znaja Prolag od
    dziecka("coo?... Nie Prolag?.. A jak?.. Prolog?... No przejezyczylem
    sie...) b) Faceci mowiacy ze co prawda Prologu nei znaja ale za to sa
    super ekspertami w Java Scripcie :)

    A.L.