  • Data: 2014-12-01 15:18:01
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak widać tęsknoty co do sposobu odpoczynku wśród elektroników,
    > na codzień pracujących z techniką, są podobne :-)
    Proszę mnie dobrze zrozumieć.
    Tu nie idzie o wypoczynek. Tu idzie o rozsądek.
    I tak jak obrzydzeniem przejmuje mnie "projektowanie" urządzeń
    (samochodów, sprzętu AGD itd.) przez księgowych tak obrzydzeniem
    przejmuje mnie uleganie naciskom marketingu, reklamy od której już chce
    się rzygać.Programy telewizyjne składają się w lwiej części z reklam
    zupełnie niepotrzebnie przerywanych filmami.
    Nikt już nie pyta o techniczną sensowność i logiczne uzasadnienie
    stosowanych rozwiązań.To gadżeciarnia. Jedna wielka gadżeciarnia.