    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Projektor poszukiwany.
    Date: Wed, 13 Jun 2012 13:09:54 +0100

    On 13/06/2012 09:13, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Odtwarzanie z pendrive po USB albo z karty z wbudowanego czytnika by Cię
    > przypadkiem nie urzadzało?
    > Bo takie modele sa.
    >
    > Do tego rzut oka na allegro zapodaje cała paczkę modeli oferujacych
    > (losowy przykład):
    > http://allegro.pl/projektor-casio-xj-a255-wxga-3000a
    nsi-usb-wlan-wwa-i2409294809.html

> [...]
    > samego rzutnika (tylko wifi z wyjsciem do rzutnika).
    > Nie ukrywam że powtarzajacy się nacisk na jednoczesne odtwarzanie
    > 4 obrazów wzbudza moje obawy (co do tego że sa to miniaturki z kiepska
    > rozdzielczoscia oczywiscie), ale jesli jako zainteresowany przyjrzysz
    > się bliżej, to daj znać, czy toto umożliwia niejako "wtłoczenie"
    > pojedynczych obrazów do wewnętrznej pamieci, co mogłoby dawać rewelacyjny
    > wynik przy Twoich zastosowaniach (oraz np. przy zdjęciach)
    > Polecic nic nie polecę, to najwyżej przyczynek do Twojego pytania

    Wszystko wygląda pięknie. ale nawet Casio nie chwali się na swojej
    stronie obsługiwanymi formatami. Znająć życie za rok roku wyjdzie
    service pack albo jakaś nowa wersja MS Office czy applowego odpowiednika
    i tyle będzie z wyświetlania slajdów z USB.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net