  • Data: 2012-06-13 10:13:33
    Temat: Re: Projektor poszukiwany.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Jun 2012, Andrzej W. wrote:

    > Materiały to schematy, tabele, rysunki, wszystko z małą ilością kolorów
    > i nieruchome, ale za to z dużą ilością szczegółów.
    [...]
    > Dodatkowe pytanie, czy są projektory do których można wysyłać obraz poprzez
    > sieć?

    Odtwarzanie z pendrive po USB albo z karty z wbudowanego czytnika by Cię
    przypadkiem nie urzadzało?
    Bo takie modele sa.

    Do tego rzut oka na allegro zapodaje cała paczkę modeli oferujacych
    (losowy przykład):
    http://allegro.pl/projektor-casio-xj-a255-wxga-3000a
    nsi-usb-wlan-wwa-i2409294809.html
    "Model XJ-A255 umożliwia bezprzewodowe przesyłanie obrazu z komputera"
    ...oraz "menadżerów transmisji", czyli konstrkcji jak wyżej, ale bez
    samego rzutnika (tylko wifi z wyjsciem do rzutnika).
    Nie ukrywam że powtarzajacy się nacisk na jednoczesne odtwarzanie
    4 obrazów wzbudza moje obawy (co do tego że sa to miniaturki z kiepska
    rozdzielczoscia oczywiscie), ale jesli jako zainteresowany przyjrzysz
    się bliżej, to daj znać, czy toto umożliwia niejako "wtłoczenie"
    pojedynczych obrazów do wewnętrznej pamieci, co mogłoby dawać rewelacyjny
    wynik przy Twoich zastosowaniach (oraz np. przy zdjęciach)
    Polecic nic nie polecę, to najwyżej przyczynek do Twojego pytania
    :)

    pzdr, Gotfryd