eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProjekt 30Re: Projekt 30
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Projekt 30
    Date: Sat, 08 Nov 2014 10:43:44 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 76
    Message-ID: <m3kokc$8k4$1@node1.news.atman.pl>
    References: <54526e64$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
    <5452add6$0$11150$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com>
    <b...@g...com>
    <54579c62$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
    <m38osr$jda$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m3dao3$54n$1@node2.news.atman.pl>
    <545a3d40$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3dfoi$as6$2@node2.news.atman.pl>
    <545a5954$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
    <20141106104631.0d64dd66@babcia-workstation>
    <m3fmia$j21$1@node2.news.atman.pl>
    <20141106125715.4253541d@babcia-workstation>
    <m3fpv1$6tm$1@node1.news.atman.pl>
    <20141106135628.2262a2b3@babcia-workstation>
    <m3fsqp$a29$1@node1.news.atman.pl>
    <20141106150737.2d28ad60@babcia-workstation>
    <m3g1d9$f0s$1@node1.news.atman.pl>
    <20141107090834.79e9f380@babcia-workstation>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1415439820 8836 83.142.198.226 (8 Nov 2014 09:43:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Nov 2014 09:43:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <20141107090834.79e9f380@babcia-workstation>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548841
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-11-07 09:08, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Tylko że takie
    > porównanie to o kant potłuc jeśli nie uwzględni się tego że autobusy
    > nie jeżdżą co kilkanaście sekund. Na co Ty na moją uwagę wcinasz się z
    > Mostem Poniatowskiego. I dziwisz się że ja o skrajnym przypadku nei mam
    > zamiaru gadać bo to jest ewenement.

    Jasne - często kursująca KM i korki w mieście to ewenement?

    >> Globalnie gdzie - w centrum miasta, w województwie, państwie, UE,
    >> kontynencie, całym globie?
    >
    > A np. globalnie dla Trasy Siekierkowskiej bo tam się często
    > przemieszczam.

    No i? Autobusy ci drogę tam blokują? Jakoś wybitnie większą powierzchnie
    zajmują niż na Poniatowskim?

    > Liczyłem. I wyszło że wygodniej szybciej, wygodniej i bezpieczniej by
    > się zjeżdżało na Wisłostradę czy Wał Miedzeszyński gdyby nie trzeba
    > bł<-o tego robić w ostatnim momencie. Teraz wymusza go całodobowy buspas
    > po którym poza godzinami szczytu w dni robocze głównie hula wiatr.

    Akurat g-prawda. Masz problem ze zmiana pasa na jak sam napisałeś pusty?
    Za to wjazdy z Wisłostrady i Wału są o wiele łatwiejsze - "pustawy"
    buspas robi za niezłą rozbiegówkę.

    >> Znów mieszasz - tranzyt przez Warszawie to tranzyt _przez_ Warszawię
    >> - z definicji. W warszawie ruchu tranzytowego coraz mniej i z
    >> pewnością wynosi on nie więcej niż kilka(naście) procent. Nie
    >> naciągaj rzeczywistości.
    >
    > Ciekawe czemu w takim razie zapchania jest Trasa Toruńska, Wisłostrada
    > czy Trasa Łazienkowska.

    Bo ludzie jadą do pracy i z pracy. Nawet na tych wybitnie "tranzytowych"
    drogach zamiejscowe rejestracje i TIRy to niewielki ułamek ruchu.

    > A i tak nie będzie obwodnicą bo od Powązek do Marek
    > wlewa się w nią ruch lokalny.

    Zaraz - najpierw jęczysz, że ludzie z jednego końca miasta jadą na drugi
    przez centrum bo nie ma obwodnicy. Jak się okazuje, że jednak obwodnica
    jest/za chwilę będzie, to masz pretensję, że lokalsi moga na nią wjechać
    i objechać centrum dookoła, więc do dupy z taką obwodnicą;) Zgorzkniały
    malkontent jesteś i tyle - nigdy ci nie dogodzą.

    >> Za chwilę będziesz miał ekspresową z Marek do Puławskiej.
    >
    > Stojącą od Powązek do Marek - niestety TT zwłaszcza po praskiej stronie
    > to duży ruch lokalny.

    Przecież będzie separowany lokalny od tranzyu.

    > Ależ ja pisze o teoretykach twierdzących że zawsze autobus lepszy bo
    > mniej powierzchni zajmuje. Nie mam pojęcia czemu Ty mi narzucasz jakieś
    > ograniczenia i każesz pisać tak jak Ty chcesz.

    Bo nie będę dyskutował o wyższości autobusu nad samochodem w kontekście
    potrzebnej powierzchni, tam gdzie powierzchni nie brakuje. Dlatego, że
    to bez sensu.

    >> Warunki brzegowe są takie, że porównujemy przepustowość tam gdzie
    >> jest z nią problem i siłą rzeczy tam gdzie są autobusy. Przecież nie
    >> możesz być tak głupi, żeby tego nie zrozumieć, więc po prostu
    >> manipulujesz.
    >
    > Nie - pokazuję że wbrew twierdzeniu wielu zwolenników autobusów nei
    > jest to zawsze najlepsze wyjście.

    A kto twierdził, że _zawsze_?

    Shrek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: