-
Data: 2014-11-08 20:13:26
Temat: Re: Projekt 30
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-11-08 20:07, John Kołalsky pisze:
>
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
>
>>
>>>> Wyciągasz jakieś jednostkowe, niestatystyczne
>>>> przypadki i uogólniasz. Co do zasady w piaskownicy dzieci nie giną, co
>>>> do zasady w strefie 30 ludzie też nie powinni.
>>>
>>> I tak samo co do zasady ludzie nie powinni ginac rowniez w strefie 50.
>>
>> Nie możesz wyciągać tych samych wniosków na podstawie różnych prędkości.
>> Poza tym nie chodzi tylko o ginięcie, tylko przede wszystkim o to, że
>> "50" uniemożliwia kierowcy ustępowanie wymaganych pierwszeństw - i potem
>> są flejmy na grupie zdziwionych ludzi "jak ja mam przepuścić pieszego
>> podchodzącego do przejścia, przecież się w miejscu nie zatrzymam" - i o
>> to chodzi, abyś jechał na tyle wolno, abyś mógł się zatrzymać.
>
> No i postulat jest taki, by zgodnie z prawami fizyki zatrzymywał się
> pieszy.
Oczywiście jak tylko zostanie wprowadzony, sam będę postulował za
zniesieniem stref 30 jako bezsensownych.
>> Dbać mógłbyś - nie jeżdżąc. Jeżdżąc - narażasz innych na
>> niebezpieczeństwo i możesz co najwyżej to ryzyko minimalizować. Tak samo
>> jak bokserzy na ringu, używając rękawic i ochraniaczy na zęby, nie
>> dlatego, że "dbają o bezpieczeństwo" tylko próbują zminimalizować efekty
>> swoich negatywnych oddziaływań.
>
> Nie "tak jak". Bokserzy naprawdę ryzykują bo na tym polega taki sport.
Nie załapałeś analogii.
>>> sensu energetycznego. O wiele szybciej zwolnie droge, jesli najpierw
>>> przejade ja majac juz swoje tempo, a dopiero potem przejdzie pieszy.
>>
>> Strefa 30 ma właśnie za zadanie pomóc ci w tym, abyś miał mniej takich
>> dylematów "oleję ustąpienie pierwszeństwa, bo mi się nie chce hamować".
>
> Przecież nie ma tutaj obowiązku ustępowania.
Skąd wiesz? Jak wystawi nogę, to już bez problemu z 50 wyhamujesz, czy
na chama wymusisz pierwszeństwo?
>> Nie ma chyba lepszego przykładu aby obalić twój mit o byciu dobrym
>> kierowcą.
>
> Mit ? O czym Ty mówisz ?
Przecież nie do ciebie to pisałem, tylko do:
" To do kierowcy nalezy wlasciwa ocena tych warunkow i
obowiazek dostosowania sie do nich."
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.14 20:42 John Kołalsky
- 08.11.14 20:54 John Kołalsky
- 08.11.14 20:57 John Kołalsky
- 08.11.14 21:11 Liwiusz
- 08.11.14 21:12 John Kołalsky
- 08.11.14 21:14 John Kołalsky
- 08.11.14 21:20 Liwiusz
- 08.11.14 21:26 Liwiusz
- 08.11.14 21:52 Budzik
- 08.11.14 21:52 Budzik
- 08.11.14 21:49 Gotfryd Smolik news
- 08.11.14 22:06 Gotfryd Smolik news
- 08.11.14 22:30 Gotfryd Smolik news
- 09.11.14 02:32 Shrek
- 09.11.14 02:33 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=