    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Programowany generator wielokanałowy
    Date: Sun, 26 Jun 2011 14:28:09 +0200

    W dniu 2011-06-26 12:26, Roman Rumian pisze:
    > Kochani,
    >
    > mam problem, ponieważ jest wielu producentów kart na PCI czy USB z
    > wielokanałowymi przetwornikami C/A (DAC), producenci przetworników DAC
    > robią tanie moduły ewaluacyjne, ale nigdzie nie spotkałem w rozsądnej
    > cenie połączenia 4lub8lub16 kanałów DAC, minimum 14 bitów z
    > oprogramowaniem pozwalającym w tych kanałach odtwarzać zarejestrowane
    > sygnały.
    >
    > To łatwo zrobić, ale problem w tym, że mam na to za mało czasu.
    > Może ktoś z Was zna takie rozwiązanie dostępne od reki ?
    >
    > Ukłony

> [...]

    Kiedyś szukałem czegoś takiego, ale to domena sprzętu laboratoryjnego
    wysokiej klasy, po odpowiedniej cenie.

    Nie udało mi się znaleźć niczego po cenach w granicach pojedynczych
    tysięcy. Można próbować zrobić kombajn z wielu jednokanałowych kart, ale
    to tylko w niektórych przypadkach się sprawdza.

    W. Bicz