  • Data: 2011-06-28 10:15:15
    Temat: Re: Programowany generator wielokanałowy
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 26.06.2011 12:26, schrieb Roman Rumian:
    > Kochani,
    >
    > mam problem, ponieważ jest wielu producentów kart na PCI czy USB z
    > wielokanałowymi przetwornikami C/A (DAC), producenci przetworników DAC
    > robią tanie moduły ewaluacyjne, ale nigdzie nie spotkałem w rozsądnej
    > cenie połączenia 4lub8lub16 kanałów DAC, minimum 14 bitów z
    > oprogramowaniem pozwalającym w tych kanałach odtwarzać zarejestrowane
    > sygnały.
    >
    > To łatwo zrobić, ale problem w tym, że mam na to za mało czasu.
    > Może ktoś z Was zna takie rozwiązanie dostępne od reki ?

    > P.S. Karty audio USB odpadają ze względu na brak DC.

    My bierzemy do tego celu karty NI. Co prawda dość drogie, ale za to
    łatwe w obsłudze. Kolega wziął je nawet zamiast karty audio
    (potrzebowaliśmy normalne wyjście stereo, ale kalibrowalne ) bo były
    tańsze ;-). Niestety masz na ogół tylko 2 kanały DA, ale można tych kart
    wziąć kilka. Podobno są karty kompatybilne z NI, dużo tańsze.

    Waldek