  • 71. Data: 2009-09-08 23:02:16
    Temat: Re: Program do 'wyciagania' cieni - szukam
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:
    > Zachowanie koloru w procesie HDR, nie jest takie proste, ale co nieco
    > udało się poprawić.
    > http://www.mmj.pl/~snibisz/SNS-HDR/Images/cichybartk
    o_HDR2.jpg

    Jak to mówią - nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być lepiej.
    Jeszcze raz zmodyfikowałem drugi przykład.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 72. Data: 2009-09-09 06:48:14
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Czyli Twoim zdaniem HaDRowanie z jednej klatki ma sens?

    Ma sens jak ktos nie potrafi obrabiac zdjec ;)

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke

  • 73. Data: 2009-09-09 06:57:43
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Dariusz W. wrote:
    > Ma sens jak ktos nie potrafi obrabiac zdjec ;)

    Aparat też ma sens tylko wtedy, gdy ktoś nie potrafi malować.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 74. Data: 2009-09-09 08:32:59
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał:

    > Każdy kto spyta gugla? ;)

    > Szczegóły w powiązaniu z małym kontrastem.
    > Wygląda to tak, że po transformacie czymś podobnym do
    > Fouriera (DCT) *próbki* danych (tak, kawałek obrazu traktowany
    > jak jak sieczka z wyjścia jakiegoś wzmacniacza na przykład)
    > wycina się część wyników, odpowiadającą wysokim częstotliwościom
    > oraz małym poziomom składowych.

    Ciekawy artykuł o transformatach Fouriera w obrabianiu obrazków. Opisuje
    zastosowanie w narzędziach ImageMagick, ale sądzę, że podobne algorytmy
    siedzą schowane za suwakami PS :)

    http://www.fmwconcepts.com/imagemagick/fourier_trans
    forms/fourier.html

    m.
    --
    NA CÓŻ MOŻE MIEĆ PLON NADZIEJĘ, JEŚLI NIE NA TROSKĘ KOSIARZA?

  • 75. Data: 2009-09-09 08:42:45
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witam !

    >Aparat te? ma sens tylko wtedy, gdy kto? nie potrafi malowa?.

    Nie jest tak jak piszesz ;)
    Malarze tez robia zdjecia.

    Natomiast wyciaganie cieni z materialu foto jest
    na tyle trywialne... ze wystarczy troche poczytac w
    internecie lub sie popytac innych i nawet poczatkujacy
    moze sobie z tym poradzic ;)

    Natomiast jak ktos nie umie malowac to juz gorsza sprawa
    bo nie opanuje szybko tej sztuki ;)

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke

  • 76. Data: 2009-09-09 09:55:08
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Dariusz W. wrote:
    > Natomiast wyciaganie cieni z materialu foto jest
    > na tyle trywialne... ze wystarczy troche poczytac w
    > internecie lub sie popytac innych i nawet poczatkujacy
    > moze sobie z tym poradzic ;)

    Niby tak a jednak nie do konca.
    Skoro PS tak ladnie wyciaga cienie, to dlaczego tak trudno w nim zlozyc
    HDR-a o bardzo duzej rozpietosci tonalnej?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 77. Data: 2009-09-09 10:37:02
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Sebastian Nibisz pisze:
    o_HDR2.jpg

    > Jak to mówią - nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być lepiej.
    > Jeszcze raz zmodyfikowałem drugi przykład.

    Podesłać Ci to w dobrym JPEG? ;) bo się tak męczysz z tą podglądówką.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 78. Data: 2009-09-09 11:12:08
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:
    > Podesłać Ci to w dobrym JPEG? ;) bo się tak męczysz z tą podglądówką.

    Jeżeli możesz, to ślij.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 79. Data: 2009-09-09 11:56:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian Nibisz" h87u21$3n6$...@i...gazeta.pl

    > Niby tak a jednak nie do konca.
    > Skoro PS tak ladnie wyciaga cienie, to dlaczego tak trudno w nim zlozyc
    > HDR-a o bardzo duzej rozpietosci tonalnej?

    A trudno?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 80. Data: 2009-09-09 12:41:04
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>