  • 1. Data: 2009-09-04 12:02:24
    Temat: [EP-1] Revision 1.1 -> 15/09/2009
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    EP-1 Revision 1.1

    Improved operation when using C-AF
    Improved AF operation
    This update should solve all the AF issues you may be experiencing

    We recommend Version 1.1 or later of the lens firmware if you are using the
    M.ZUIKO DIGITAL 17mm F2.8 or the M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm F3.5-5.6.

    Olek Australia
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=104
    1&message=32913315

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. Lag GF-1 to 0.076 s a 7D to 0.059 - Bravo Panas!

  • 2. Data: 2009-09-04 12:10:05
    Temat: Re: Revision 1.1 -> 15/09/2009
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 4 Wrz, 14:02, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > pozdrawiam,
    > gietrzy
    >
    > ps. Lag GF-1 to 0.076 s a 7D to 0.059 - Bravo Panas!

    Pewnie ktoś w Olku się wysilił i napisał kod obsługujący AF
    bezpośrednio w asemblerze.

  • 3. Data: 2009-09-04 14:23:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > Pewnie ktoś w Olku się wysilił i napisał kod obsługujący AF
    > bezpośrednio w asemblerze.

    Oj, to jest dziś problem...
    Wystarczy sobie zobaczyć, co się dzieje z jądrem acr po ubraniu go w
    interfejs lightroom. Ten, kto to pisał, powinien do końca życia
    wypełniać paragony fiskalne...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-09-15 05:39:36
    Temat: oficjalnie
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://www.dpreview.com/news/0909/09091501olyep1firm
    ware.asp

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-09-15 16:18:04
    Temat: Re: oficjalnie
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    gietrzy napisał:
    > http://www.dpreview.com/news/0909/09091501olyep1firm
    ware.asp

    Ważniejsze są poprawki do obiektywów

    http://43rumors.com/olympus-e-p1-firmware-update/

    Podobno dają nawet 40-50% zysku w AF co znacznie je zbliżyłoby do G(H)1

    http://www.dpreview.com/reviews/olympusep1/page13.as

    m.
    --
    Oprócz świra trzeba jeszcze mieć talent.
    - Maciej Bojko

  • 6. Data: 2009-09-15 16:54:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > http://43rumors.com/olympus-e-p1-firmware-update/
    > Podobno dają nawet 40-50% zysku w AF co znacznie je zbliżyłoby do G(H)1
    > http://www.dpreview.com/reviews/olympusep1/page13.as

    No i jakoś nie zauważyłem żeby dostał szczególnych sterydów. Może coś
    tam przy filmowaniu. Ale i tak ten aparat już lubię bardzo za coś
    zupełnie innego, czego spodziewałbym się najmniej właśnie po olku - za
    dynamikę. Wszelkie Canony po prostu wymiata, a mówię to już po drugim
    plenerze z wstrętnie świecącym słońcem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 7. Data: 2009-09-15 18:37:38
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > No i jakoś nie zauważyłem żeby dostał szczególnych sterydów.

    Bo te wszystkie różnice to mgnienia oka. Dopiero w kontrolowanych
    warunkach da się coś zmierzyć.

    m.
    --
    Nawet jeśli skończymy w ruinach to było piękne.