  • 1. Data: 2014-04-29 03:05:20
    Temat: Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Hejka, co polecacie do odczytu temperatury CPU pod Windows?
    Zainstalowałbym CoreTemp ale mój antywirus krzyczy, że to malware...

    Swoją drogą na jednym starym laptopie w pracy go mam i nie
    widzę żadnych negatywnych "malware'owych" skutków działania
    - co ten program ma niby robić złego, nieuczciwego z pecetem?

  • 2. Data: 2014-04-29 05:53:19
    Temat: Re: Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Zainstalowałbym CoreTemp ale mój antywirus krzyczy, że to malware

    a na ten też krzyczy?

    http://piterpro.private.pl/HWMonitor.png
    http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor/versions-hi
    story.html

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-04-29 07:00:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > a na ten też krzyczy?
    >
    > http://piterpro.private.pl/HWMonitor.png
    > http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor/versions-hi
    story.html

    Na tego nie krzyczy, dzięki :-)

    Ale powiedział mi, że laptop koleżanki L635 z i5-460M ma przy
    odtwarzaniu filmu z internetu temperaturę obu rdzeni 52-58C... :-(

    Wygląda na to, że jednak trzeba będzie rozkręcić pudło i odkurzyć
    kaloryferki bo się pewnie nazbierało tam sporo kurzu od 2010 roku...

    Bez jaj, żeby i5 było takie gorące przy tak małopracowitej czynności??

  • 4. Data: 2014-04-29 07:14:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > kaloryferki bo się pewnie nazbierało tam sporo kurzu od 2010 roku...
    >
    > Bez jaj, żeby i5 było takie gorące przy tak małopracowitej czynności??

    Ta Toshiba 13-calowa pochodziła ciut dłużej z tym filmem z netu
    i max temperatura została zarejestrowana przez HWMonitor 77C
    ale przeważnie utrzymuje się ciut poniżej 60C (57-58C). Niedobrze.

  • 5. Data: 2014-04-29 09:06:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-29 07:00, Pszemol pisze:
    > Ale powiedział mi, że laptop koleżanki L635 z i5-460M ma przy
    > odtwarzaniu filmu z internetu temperaturę obu rdzeni 52-58C... :-(

    Spróbuj najpierw wyciągać odkurzaczem. Serio. Pomaga.
    Ja tak robię od kilku lat bo żeby dostać się do "kaloryferka trzeba
    rozebrać laptopa na części pierwsze.

  • 6. Data: 2014-04-29 09:35:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-29, o godz. 09:06:29
    z <...@...pl> napisał(a):

    > Spróbuj najpierw wyciągać odkurzaczem. Serio. Pomaga.
    > Ja tak robię od kilku lat bo żeby dostać się do "kaloryferka trzeba
    > rozebrać laptopa na części pierwsze.

    Zasysanie odkurzaczem niewiele daje przy zbitym kurzu - po prostu za
    słaby ciąg. Jeśli już to lepiej przedmuchać sprężarką - nawet na stacji
    benzynowej - a potem odkurzyć to co się da.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2014-04-29 10:27:25
    Od: z <...@...pl>

    > Zasysanie odkurzaczem niewiele daje przy zbitym kurzu - po prostu za
    > słaby ciąg. Jeśli już to lepiej przedmuchać sprężarką - nawet na stacji
    > benzynowej - a potem odkurzyć to co się da.

    Pewnie zależy od stanu, modelu i mocy odkurzacza ;-). U mnie po takiej
    operacji komputer powraca do fabrycznej temperatury 40 stopni.

  • 8. Data: 2014-04-29 10:41:43
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-04-29 03:05, Pszemol pisze:
> [...]
    > widzę żadnych negatywnych "malware'owych" skutków działania
    > - co ten program ma niby robić złego, nieuczciwego z pecetem?

    SIV ze strony http://rh-software.com/.
    Po zainstalowaniu i uruchomieniu zakładka "status"
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 9. Data: 2014-04-29 11:21:57
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-29, o godz. 10:27:25
    z <...@...pl> napisał(a):

    > Pewnie zależy od stanu, modelu i mocy odkurzacza ;-). U mnie po
    > takiej operacji komputer powraca do fabrycznej temperatury 40 stopni.

    Nawet solidnym odkurzaczem przemysłowym nie wyciągniesz wiele. Sprawdź
    na jakimś obudowanym wentylatorze. Zdziwisz się różnicą.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2014-04-29 12:17:39
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 29-04-2014 o 11:21:57 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl>
    napisał(a):

    > Nawet solidnym odkurzaczem przemysłowym nie wyciągniesz wiele. Sprawdź
    > na jakimś obudowanym wentylatorze. Zdziwisz się różnicą.
    >
    > Zdrówko

    Nawet logiczne - ssąc (ssając?) nie wytworzy się większej różnicy ciśnień
    niż 1 atmosfera.
    A sprężać można ho, ho... ile materiał wytrzyma.

    --
    Brak sygnaturki.