  • 1. Data: 2014-04-26 19:17:12
    Temat: Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Mamy dwa pecety - chcemy je obsłużyć z jednego kompletu mysz/klawiatura.
    Typowy przewodowy przełącznik chcemy zastąpić rozwiązaniem bezprzewodowym.
    Wyobrażam sobie jakiś mały guzik/suwak na spodzie myszki którym
    przerzucałbym ją między dwoma, wcześniej sparowanymi pecetami.
    Czy ktoś widział coś takiego?

  • 2. Data: 2014-04-26 19:57:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > Wyobrażam sobie jakiś mały guzik/suwak na spodzie myszki którym
    > przerzucałbym ją między dwoma, wcześniej sparowanymi pecetami.

    A nie możesz użyć switcha KVM (właśnie szukam godnego polecenia i chyba
    zdecyduję się na Aten - patrz 2 wątki wyżej) i do niego podłączyć
    dongle'a od myszki i klawiatury? Przełączanie pomiędzy urządzeniami
    możesz zrobić z klawiatury (kombinacja klawiszy) lub za pomocą
    dedykowanego przycisku na kabelku (Aten CS-682)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-04-26 20:40:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > klawiatury (kombinacja klawiszy) lub za pomocą dedykowanego przycisku na

    A działa z USB transceiverem do myszki? BT lub inne RF?

  • 4. Data: 2014-04-26 21:37:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-04-26 20:40, Pszemol pisze:
    > "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> wrote in message

    > A działa z USB transceiverem do myszki? BT lub inne RF?

    A jak do kompa podłączysz USB transceiver od myszki BT lub RF, to komp
    wykrywa USB transceiver czy myszkę?

  • 5. Data: 2014-04-26 22:02:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > A jak do kompa podłączysz USB transceiver od myszki BT lub RF, to komp
    > wykrywa USB transceiver czy myszkę?

    No racja... :-)
    Ale teraz sobie uświadomiłem że rozwiązanie ze switchem KVM nie
    podejdzie u mnie bo jeden z moich dwu komputerów jest przy biurku
    a drugi przy telewizorze i dzieli ich cały duży pokój po przekątnej...
    Kabli mi się nie chce ciągnąć, dlatego fajnie byłoby mieć myszkę
    dwupecetową.

  • 6. Data: 2014-04-26 22:03:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > a drugi przy telewizorze i dzieli ich cały duży pokój po przekątnej...
    > Kabli mi się nie chce ciągnąć, dlatego fajnie byłoby mieć myszkę

    Mogę jeszcze pomyśleć o czymś takim jak serwer VNC na pececie
    dającym sygnał do HDTV i obsługę go przez VNC client na pececie
    przy biurku... Oba pecety są w tym samym LAN, więc nie ma problemu.

  • 7. Data: 2014-04-26 22:31:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sat, 26 Apr 2014 21:37:08 +0200, BQB wrote:

    > A jak do kompa podłączysz USB transceiver od myszki BT lub RF, to komp
    > wykrywa USB transceiver czy myszkę?

    Z tym to trzeba uważać. Sam mam ATEN'a (cs1784) i on nie każdą myszkę
    lubi. Powiedział bym, że wręcz jest z tym problem. Np. nie działa z
    żadną nowszą myszką logitecha dla graczy. Ostatnia działająca to mx518.
    Support oczywiście na ten temat milczy, pracują nad tym... od lat...

    Tomek

  • 8. Data: 2014-04-27 01:27:09
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > dającym sygnał do HDTV i obsługę go przez VNC client na pececie
    > przy biurku... Oba pecety są w tym samym LAN, więc nie ma problemu.

    To pomyśl :)

    Bo to dziala :)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-04-27 01:32:20
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Tomasz Stiller napisał:

> [...]
    > żadną nowszą myszką logitecha dla graczy. Ostatnia działająca to mx518.
    > Support oczywiście na ten temat milczy, pracują nad tym... od lat...

    Bo myszki dla graczy maja wieksza czestotliwosc komunikacji, wiec moze
    byc to tlumione w KVM (celowo lub niecelowo).

    Standard probkowania USB to 125Hz,
    a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 10. Data: 2014-04-27 10:31:22
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    mr misio pisze:

    > Standard probkowania USB to 125Hz,
    > a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

    Czy jest szansa zweryfikować ten parametr przed zakupem? Ostatnio widzę,
    że producenci nie podają masy myszki :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr