  • 1. Data: 2011-12-08 08:50:52
    Temat: Program RIMU do projektowania
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    chciałbym spytać o opinie na temat programu do projektowania RIMU
    (schematy i PCB).
    Zależy mi zwłaszcza na opinii osób, które używają tego programu.
    Czy ktoś tutaj na grupie używa tego programu?
    Bo możliwości jego są spore w stosunku do ceny, przynajmniej mnie się
    tak wydaje.

    pytajacy

  • 2. Data: 2011-12-09 07:05:08
    Temat: Re: Program RIMU do projektowania
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Czyżby nikt z tutaj czytających nikt nie używał programu RIMU?
    Czy to aż taki chłam?

    A tak w ogóle to piszę tę wiadomość z google (bo na onecie nie działa)
    i nie wiem czy została poprawnie wyświetlona ta wiadomość
    u subskrybentów grupy. Czy mógłby się ktoś odezwać czy ta wiadomość
    do was dotarła?

  • 3. Data: 2011-12-09 08:23:58
    Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-09 08:05, pytajacy pisze:

    > u subskrybentów grupy. Czy mógłby się ktoś odezwać czy ta wiadomość
    > do was dotarła?

    Dotarła ;-)

  • 4. Data: 2011-12-09 09:54:05
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 9 Gru, 09:23, Krzysztof <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Dotarła ;-)

    Dzięki za odpowiedź. Przynajmniej jednego jestem pewien.

    A wracając do RIMU. To czy wszyscy używają tylko Altium, Orcad, Pads,
    Eagle itp.?
    Czy nikt tutaj nie używa legalnego RIMU? Czy może nie chce się
    przyznać
    że używa tak prostego programu jak RIMU do tak zaawansowanego
    technologicznie
    projektowania płytek?

    A może używacie do projektowania pirackich wersji kombajnów, które
    wcześniej
    wymieniłem? Ale pewnie do tego raczej nikt się nie przyzna.

    Niby jest forum o RIMU na ALPRO, ale jakoś posty tam stare.

    Czyżby to była ujma dla Was, gdybyście używali RIMU?

    A może ta grupa dyskusyjna o elektronice, to może tylko ułamek tego
    co się dzieje w Polsce?

    Mam mieszane uczucia ...

    Pozdrawiam
    pytający

  • 5. Data: 2011-12-09 10:43:01
    Od: "Mariusz" <k...@g...pl>

[...]

    Analizując Twoje wypowiedzi mam wrażenie jak byś uskuteczniał reklamę.
    Ponieważ elektroniką zajmuję się już tylko w wolnych chwilach, podkusiło
    mnie do poszukania informacji na temat RIMU. Teraz zadam pytanie czy w
    poniższym linku jest to o czym mówisz ?

    http://www.rimu.pl/

    Jeżeli tak to powiedz mi proszę gdzie jest napisane darmowy ? Eagle jest
    identycznie darmowy i w wersji ograniczonej z tego co pamiętam ma większe
    możliwości jak to co przedstawiłeś 100 pinów ? co na tym można zrobić ?
    migające diodki ? To robiłem w locie bez uprzedniego rysowania płytki.

    Opisz plusy ww. oprogramowania a osoby, które robią płytki się wypowiedzą
    czy faktycznie warto się przesiąść ?

    Co do obszerności grupy to faktycznie się zmniejszyła, mnie osobiście też
    parę lat nie było.

    --
    Mariusz

  • 6. Data: 2011-12-09 11:00:29
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

> [...]
    > Ponieważ elektroniką zajmuję się już tylko w wolnych chwilach, podkusiło
    > mnie do poszukania informacji na temat RIMU. Teraz zadam pytanie czy w
    Nie uskuteczniam żadnej reklamy, prosiłem tylko o wyrażenie opinii na
    temat
    tego programu, użytkowników którzy go zakupili.
    Zresztą na tej grupie jest osoba, która sprzedaje ten program.

    > http://www.rimu.pl/
    Tak, to jest ten program.

> [...]
    > możliwości jak to co przedstawiłeś 100 pinów ? co na tym można zrobić ?
    > migające diodki ? To robiłem w locie bez uprzedniego rysowania płytki.
    Nigdzie nie pisałem że chodzi mi darmowy program. Cały czas pisałem że
    cena jest jego dobra w stosunku do możliwości (tak przynajmniej mnie
    się wydaje).
    A Eagle jest dużo droższy.
    Dlatego pytam, czy ten program jest wart tej ceny?

    > Opisz plusy ww. oprogramowania a osoby, które robią płytki się wypowiedzą
    > czy faktycznie warto się przesiąść ?
    Nie zamierzam opisywać plusów, bo zamierzam go dopiero zakupić i
    głośno się zastanawiam czy warto. Dlatego pytam o zdanie osób, które
    go już zakupiły.

    > Co do obszerności grupy to faktycznie się zmniejszyła, mnie osobiście też
    > parę lat nie było.
    Może i grupa i się zmniejszyła ale poziom pozostał ...

    pytający

  • 7. Data: 2011-12-09 11:06:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mariusz,

    Friday, December 9, 2011, 11:43:01 AM, you wrote:

    > A wracając do RIMU. To czy wszyscy używają tylko Altium, Orcad, Pads,
    > Eagle itp.?

    Nie. Uzywamy również KiCADa. Darmowego.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-12-09 11:16:31
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 9 Gru, 12:06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Nie. Uzywamy również KiCADa. Darmowego.

    Aha ...
    Można i tak.
    I ten KiCAD to niby taki dobry?
    Zastanawiam się czy wydać te 1000 zł na RIMU ,
    czy może skorzystać z tego darmowego KiCADa?

    pytajacy

  • 9. Data: 2011-12-09 11:48:49
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "pytajacy" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > Czy nikt tutaj nie używa legalnego RIMU?

    To jest nie wykluczone. A nawet jak używa to może zagląda na grupę raz na
    tydzień.

    > A może używacie do projektowania pirackich wersji kombajnów, które
    > wcześniej
    > wymieniłem? Ale pewnie do tego raczej nikt się nie przyzna.

    Dlaczego zaraz pirackich.

    > Czyżby to była ujma dla Was, gdybyście używali RIMU?

    Oskarżasz i jesteś agresywny.
    Jak ktoś używający faktycznie RIMU (ja pierwsze słyszę) zajrzy tu dziś,
    jutro, czy za tydzień to nie wiem, czy będzie miał ochotę odpowiadać.

    > A może ta grupa dyskusyjna o elektronice, to może tylko ułamek tego
    > co się dzieje w Polsce?

    Dlaczego piszesz "może'. Przecież to jest oczywiste jak 2x2=4.

    > Mam mieszane uczucia ...

    Z dużą domieszką agresji.
    P.G.

  • 10. Data: 2011-12-09 12:01:09
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Oskarżasz i jesteś agresywny.
    > Jak ktoś używający faktycznie RIMU (ja pierwsze słyszę) zajrzy tu dziś,
    > jutro, czy za tydzień to nie wiem, czy będzie miał ochotę odpowiadać.

    Nie chciałem być agresywny i nikogo nie miałem zamiaru oskarżać.
    Jeżeli ktoś się poczuł urażony to przepraszam.

    Chciałem tylko zasięgnąć opinii na temat tego programu.

    pytający