  • 1. Data: 2011-12-07 09:34:05
    Temat: preparat do czyszczenia złącz? jaki?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć.

    potrzebuje preparatu do czyszczenia złącz w samochodzie - odtłuszczenia,
    usunięcia wilgoci, siarczkow, itp itd.
    [wtyczki, złączki, itp]

    czy ktoś coś poleci?
    czy ktoś ma jakiś sklep gdzie to kupie w sieci?
    wiem że są preparaty typu kontakt s kontakt u itp,
    ale nie wiem do końca czy np wystarczy kontakt u, czy przed nim uzywac
    kontakt s? jakos to dla mnie nie jasne.

    też chętnie poznam sklep gdzie to za pare zł kupię i wyślą bez zdzierania;)
    mogę kupić większe opakowanie raz na dłuzszy czas.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-12-07 10:20:29
    Temat: Re: preparat do czyszczenia złącz? jaki?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > ale nie wiem do końca czy np wystarczy kontakt u, czy przed nim uzywac
    > kontakt s? jakos to dla mnie nie jasne.

    Kontakt S czyści a potem trzeba go zmyć kontaktem U (ag chemia) albo
    izopropanolem.
    Jak nie zmyjesz to bywa, że zje te styki jeszcze mocniej.
    Potem trzeba je posmarować w celu konserwacji np Kontaktem 40 (kontakt
    chemie).

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2011-12-07 10:37:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 11:20:29 +0100, Ukaniu napisał(a):

> [...]
    > Jak nie zmyjesz to bywa, że zje te styki jeszcze mocniej.
    > Potem trzeba je posmarować w celu konserwacji np Kontaktem 40 (kontakt

    Za dużo tych Kontaktów :) Do mycia benzyna ekstrakcyjna albo spirytus a do
    smarowania wazelina.
    --
    Jacek