  • 1. Data: 2011-12-06 07:36:53
    Temat: Tablicowa ramka do wyświetlacza TFT
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    Cześć,

    poszukuję ramki (maskownicy) do wyświetlacza TFT 5,7'' z panelem dotykowym
    (czyli bez szybki). Takiej, którą będzie można zamontować wraz z wszytkimi
    bebechami na panel. Coś jak obudowa komputera panelowego, ale wystarczy mi
    same czoło.
    Wymiar zewnętrzny wyświetlacza 167x109 mm, rozmiar obrazu 118x95mm.
    Jest tego trochę do kupienia dla wyświetlaczy LED, ale wszystko za małe.
    Jasne, że z rozmiarem nie wstrzelę się idealnie, ale gdyby chociaż było coś
    w okolicy.
    Czy ktoś to produkuje? Handluje tym ktoś może?

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2011-12-06 12:11:15
    Temat: Re: Tablicowa ramka do wyświetlacza TFT
    Od: Paweł Sujkowski <p...@n...com>

    Witam

    Zobacz Bopla serii CombiBac. Może podpasuje. Ja od dłuższego czasu
    szukam gotowca w formie takiej jak w przemysłowych panelach operatorskich.

    Paweł