  • 21. Data: 2011-12-10 21:28:56
    Temat: Re: Program RIMU do projektowania
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-10 21:30, pytajacy pisze:
    > No to to już archaizm. I chyba działa tylko pod dos-em.

    Działa pod XP na driverze VESY w 1600x1200, a także na wirtualnych
    maszynach. Całkiem sprytnie, choć żal, że nie w HD.
    Znam go jak obsługę łyżki i widelca więc nie widzę sensu zmiany
    platformy, tym bardziej, że robię tylko płytki dwustronne i raczej pod
    większy raster (wszystko ręcznie).

    > No i skąd go zdobyć? A jak z licencją na użytek komercyjny?

    Z internetu :)
    Został uwolniony do wszelkich zastosowań.

    --
    pozdrawia Adam
    /największa teoria spiskowa na świecie? - każdy chce zarabiać/

  • 22. Data: 2011-12-11 12:07:42
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-10 21:54, pytajacy pisze:

    > A czy można w nim robić schematy hierarchiczne i z kilku podschematów
    > zaprojektować jedną płytkę?

    Można. Ja robię pod KiCADem schematy hierarchiczne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2011-12-12 10:43:26
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 9 Dec 2011 13:06:26 -0800 (PST),
    pytajacy <r...@p...fm> screamed:

    Czy RIMU działa pod Linuksem?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 11:43:08 user up 13014 days, 23:38, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.87 ]

    "I used to be sad because I had no woman. Then I met a man who had no hands."

  • 24. Data: 2011-12-12 10:44:08
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 10 Dec 2011 15:39:45 +0100,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> screamed:

    > I Autotrax, w którym wciąż siedzę, bo mi się nie chce zmieniać programu.

    I GEDA w którym też co nieco robiłem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 11:43:55 user up 13014 days, 23:38, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.87 ]

    You might have mail.

  • 25. Data: 2011-12-12 11:28:34
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 12 Gru, 11:43, "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
    wrote:
    > In the darkest hour on Fri, 9 Dec 2011 13:06:26 -0800 (PST),
    > pytajacy <r...@p...fm> screamed:

    > Czy RIMU działa pod Linuksem?
    No niestety nie działa pod Linuksem, ale akurat chcę pod Windowsa.

    pytający

  • 26. Data: 2011-12-12 11:47:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-12 11:44, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Sat, 10 Dec 2011 15:39:45 +0100,
    > Janko Muzykant<j...@w...pl> screamed:

    > I GEDA w którym też co nieco robiłem.

    Ma jakieś zalety w porównaniu do KiCADa? Już kiedyś chyba w 2009
    podchodziłem do przetestowania "w boju" gEDA, ale deweloperzy KiCADa
    zrobili wreszcie działające Undo i uznałem, że da się go używać na
    poważnie do realizacji projektów.

    --
    pozdrawiam
    MD