-
41. Data: 2011-02-12 08:07:16
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: Glub <g...@g...com>
KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
> W dniu 2011-02-11 17:00, Nikanor pisze:
>
>> Jeszcze nie. Do tego się dojrzewa z czasem :)
>
> taaaa...
>
> A miliony Chinczykow nie moga sie mylic!
Ze się czepne: motorower?
--
Glub SW-T400
-
42. Data: 2011-02-14 14:57:42
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
W dniu 2011-02-10 21:38, marcinu pisze:
> Siemka
> Wiesz ju? gdzie będziesz kupowar??
Prawdopodonie SMO. Powinni być teraz na motobazarze we Wrocławiu 20-stego.
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
.:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
.:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
g
-
43. Data: 2011-02-14 15:03:19
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
W dniu 2011-02-11 09:56, Norbi pisze:
> A nie myslales o Pilot Road 3 ? :D
Myślałem, ale co oni wymyślili z tym bieżnikiem... IMO to są gumy dla
angusów u nich prawie przy każdym wyjeździe łapie Cię deszcz. Nie
ukrywam, że walor estetyczny bieżnika jest dla mnie ważny i tutaj
przesadzili trochę. Bezpieczeństwa nigdy nie za wiele, ale ja tyle po
deszczu nie jeżdżę. Jak łapie mnie deszcz to zwalniam i jadę bardzo
spokojnie i zachowawczo. Albo go bardzo powoli przejeżdżam albo czekam
aż przejdzie.
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
.:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
.:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
g
-
44. Data: 2011-02-14 15:15:01
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
W dniu 2011-02-11 11:05, kakmar pisze:
> Ale dlaczego poleciał, przez niedogrzanego PP na drodze? Przy czym
> wyjechał, jak twierdzi a nie wyjebał się. Akurat na cywilnych PP na
> cywilnej drodze, poleciał bo miał niedogrzane PP. No nie no, ja tak
> nie mogę, nawet jak się wyluzuję.
PP fabrycznie montowane w R1 2007 rok. Było to w sezonie 2009, więc gumy
pełnowartościowe. To były początki sezonu, okolice kwietnia, może
początek kwietnia. Zakręty w górach w okolicach Liberca. Miejscami temp.
mogła oscylować koło 10 stopni. Kolega dobrze jeździł na tych gumach w
lecie jakoś na tym wyjeździe cały czas zostawał asekuracyjnie z tyłu.
Skończyło się jak się skończyło. I wyrażam tutaj dziwną zgodność opini,
które moim zdaniem mają jakieś poparcie w temacie.
Nie wiem kolego jak jeździsz, ale jazda motocyklem to nie lans po
mieście w lecie, w krótkim rękawku i w adidaskach. Zapraszam Ciebie w
góry i zobaczysz jak się tutaj jeździ. Niekoniecznie w letnich
temperaturach i niekoniecznie jak jest sucho. Wielu cwaniaków na
topowych sprzętach, wystrojeni itd z trasy przyjeżdżało i jak zaczynały
się góry to już takimi cwaniakami nie byli. I nie pomagały im KM, ani
białe buciki Dainese za 2 tyś złotych, ani tym bardziej slidery na
kolanach. Na pewno musiało im się przykro zrobić. No ale cóż takie jest
życie.
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
.:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
.:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
g
-
45. Data: 2011-02-14 15:44:40
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Koczis pisze:
> Czy opony ktore maja takie same paramety np. 120/70/17 maja taka sama krzywizne
> opony, czy sa rozne, tzn czy opona np. Pilot Power ma takie samo wyprofilowanie
> co Pilot Road?
Pamiętam, że parę lat temu (z 10?) pojawiły się Dunlopy D207 GP. Różniły
się od zwykłych 207 właśnie przekrojem opony, tzn. większa powierzchnia
styku była w pochyleniu niż przy jeździe na wprost. Czyli teoretycznie
dawały dłużej przyczepność na zakręcie czyli w miejscu w którym
najwięcej można zyskać/stracić.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar