eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProfil opony-pytanie.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 41. Data: 2011-02-12 08:07:16
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > W dniu 2011-02-11 17:00, Nikanor pisze:
    >
    >> Jeszcze nie. Do tego się dojrzewa z czasem :)
    >
    > taaaa...
    >
    > A miliony Chinczykow nie moga sie mylic!

    Ze się czepne: motorower?

    --
    Glub SW-T400


  • 42. Data: 2011-02-14 14:57:42
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-10 21:38, marcinu pisze:
    > Siemka
    > Wiesz ju? gdzie będziesz kupowar??

    Prawdopodonie SMO. Powinni być teraz na motobazarze we Wrocławiu 20-stego.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
    .:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
    .:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
    g


  • 43. Data: 2011-02-14 15:03:19
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-11 09:56, Norbi pisze:
    > A nie myslales o Pilot Road 3 ? :D

    Myślałem, ale co oni wymyślili z tym bieżnikiem... IMO to są gumy dla
    angusów u nich prawie przy każdym wyjeździe łapie Cię deszcz. Nie
    ukrywam, że walor estetyczny bieżnika jest dla mnie ważny i tutaj
    przesadzili trochę. Bezpieczeństwa nigdy nie za wiele, ale ja tyle po
    deszczu nie jeżdżę. Jak łapie mnie deszcz to zwalniam i jadę bardzo
    spokojnie i zachowawczo. Albo go bardzo powoli przejeżdżam albo czekam
    aż przejdzie.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
    .:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
    .:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
    g


  • 44. Data: 2011-02-14 15:15:01
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-11 11:05, kakmar pisze:
    > Ale dlaczego poleciał, przez niedogrzanego PP na drodze? Przy czym
    > wyjechał, jak twierdzi a nie wyjebał się. Akurat na cywilnych PP na
    > cywilnej drodze, poleciał bo miał niedogrzane PP. No nie no, ja tak
    > nie mogę, nawet jak się wyluzuję.

    PP fabrycznie montowane w R1 2007 rok. Było to w sezonie 2009, więc gumy
    pełnowartościowe. To były początki sezonu, okolice kwietnia, może
    początek kwietnia. Zakręty w górach w okolicach Liberca. Miejscami temp.
    mogła oscylować koło 10 stopni. Kolega dobrze jeździł na tych gumach w
    lecie jakoś na tym wyjeździe cały czas zostawał asekuracyjnie z tyłu.
    Skończyło się jak się skończyło. I wyrażam tutaj dziwną zgodność opini,
    które moim zdaniem mają jakieś poparcie w temacie.

    Nie wiem kolego jak jeździsz, ale jazda motocyklem to nie lans po
    mieście w lecie, w krótkim rękawku i w adidaskach. Zapraszam Ciebie w
    góry i zobaczysz jak się tutaj jeździ. Niekoniecznie w letnich
    temperaturach i niekoniecznie jak jest sucho. Wielu cwaniaków na
    topowych sprzętach, wystrojeni itd z trasy przyjeżdżało i jak zaczynały
    się góry to już takimi cwaniakami nie byli. I nie pomagały im KM, ani
    białe buciki Dainese za 2 tyś złotych, ani tym bardziej slidery na
    kolanach. Na pewno musiało im się przykro zrobić. No ale cóż takie jest
    życie.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
    .:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
    .:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
    g


  • 45. Data: 2011-02-14 15:44:40
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Koczis pisze:

    > Czy opony ktore maja takie same paramety np. 120/70/17 maja taka sama krzywizne
    > opony, czy sa rozne, tzn czy opona np. Pilot Power ma takie samo wyprofilowanie
    > co Pilot Road?

    Pamiętam, że parę lat temu (z 10?) pojawiły się Dunlopy D207 GP. Różniły
    się od zwykłych 207 właśnie przekrojem opony, tzn. większa powierzchnia
    styku była w pochyleniu niż przy jeździe na wprost. Czyli teoretycznie
    dawały dłużej przyczepność na zakręcie czyli w miejscu w którym
    najwięcej można zyskać/stracić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: