eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProfil opony-pytanie.Re: Profil opony-pytanie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Profil opony-pytanie.
    Date: Mon, 14 Feb 2011 16:44:40 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <ijbilc$8td$1@inews.gazeta.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-252-224-134.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297698284 9133 77.252.224.134 (14 Feb 2011 15:44:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 15:44:44 +0000 (UTC)
    X-User: prezmer
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101125
    Thunderbird/3.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:635468
    [ ukryj nagłówki ]

    Koczis pisze:

    > Czy opony ktore maja takie same paramety np. 120/70/17 maja taka sama krzywizne
    > opony, czy sa rozne, tzn czy opona np. Pilot Power ma takie samo wyprofilowanie
    > co Pilot Road?

    Pamiętam, że parę lat temu (z 10?) pojawiły się Dunlopy D207 GP. Różniły
    się od zwykłych 207 właśnie przekrojem opony, tzn. większa powierzchnia
    styku była w pochyleniu niż przy jeździe na wprost. Czyli teoretycznie
    dawały dłużej przyczepność na zakręcie czyli w miejscu w którym
    najwięcej można zyskać/stracić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: