  • 1. Data: 2011-02-08 14:30:12
    Temat: Ocena motocykla Hornet 900
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Witam,
    Kolega chce kupić Horneta.
    Co sądzicie o tej maszynie.
    http://img811.imageshack.us/g/1444364650.jpg/
    Z góry dzięki za każdą sugestie.
    --
    Pozdrawiam,

    SZYMON WIĘCEK

  • 2. Data: 2011-02-08 16:44:38
    Temat: Re: Ocena motocykla Hornet 900
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-08 15:30, Rudy pisze:
    > Z gkry dzięki za ka?dą sugestie.

    Wnioskuję, że sprzęt pochodzi z Włoch. To dobrze bo nie jest
    pordzewiały. Choć ktoś starał się żeby wyglądał dobrze - jest zalany
    plakiem miejscami aż do bólu i białych plam. Handlarzowi nie chce się
    ścierać plaka po nałożeniu... Z drugiej strony fotki szczegółów dają
    pogląd, że jednak ktoś o niego dbał. Nie jest splewiony.

    Czy był malowany i przewrócony ? Możliwe, bo jest przytarty bardzo
    delikatnie zadupek, idealnie w tym miejscu w którym zwykł się właśnie w
    takim niewielkim stopniu przycierać podczas szlifa. Dekiel i osłonę
    tłumika czy tłumik można wymienić. Bardzo, bardzo mało prawdopodobne
    jest takie przytarcie zadupka i nie ruszenie przy tym osłony tłumika. O
    oryginalne ciężarki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest już tak
    łatwo, nie pasują od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo używane
    części a takich jest do Hornetów 900 mało. Zwróć uwagę na zbiornik,
    który wystaje poza obręb osłony alternatora i podczas wywrotki jego bok
    zostaje wgnieciony:

    http://moto.allegro.pl/honda-cb900-cb-900-hornet-bak
    -zbiornik-paliwa-i1451079449.html

    W zależności od szlifa dostają też z reguły chromowana osłona reflektora
    i obudowa zegarów. Ślady powinny zostać na tylnym kierunku bo stopka i
    klamka sprzęgła mogły zostać zmienione. Piszę Ci na co zwrócić uwagę
    przy oględzinach sprzęta !

    Nie podałeś szczegółów, ale jeśli ktoś Ci twierdzi, że moto ma np. 15
    tyś. przebiegu to odpada. Napęd zmieniany. Przyjrzyj się dokładnie
    pokrywie klawiatury powinien z niej sterczeć fabryczny pożółkły
    półprzezroczysty silikon - wygląda to tak jakby, ktoś niefachowo
    uszczelniał pokrywę. Tak ma być, tak sprzęty opuszczały fabrykę. Jeśli
    tego silikonu nie ma to jest duża szansa, że sprzęt przekroczył 24 tyś.
    i jest już po regulacji zaworów.

    Czepiam się bo o to chyba Ci chodziło przed zakupem. Ale ogólnie moto na
    tle polskiego handlarskiego ogółu można zakwalifikować na w miarę świeże
    i warte zainteresowania za rozsądną cenę.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 3. Data: 2011-02-09 08:10:29
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Witam

    > O oryginalne ciężarki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest już tak
    > łatwo, nie pasują od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo używane
    > części a takich jest do Hornetów 900 mało. >

    Kierownica jest tuningowa, szeroka i ciezarki nie potrzebne, Choc faktycznie
    może zmieniona po szlifie.

    > Nie podałeś szczegółów, ale jeśli ktoś Ci twierdzi, że moto ma np. 15 tyś.
    > przebiegu to odpada.

    Rok 2003, przebieg 24 000 km, cene 11900 zl

    > Czepiam się bo o to chyba Ci chodziło przed zakupem. Ale ogólnie moto na
    > tle polskiego handlarskiego ogółu można zakwalifikować na w miarę świeże i
    > warte zainteresowania za rozsądną cenę.

    tak chodzilo mi o to zeby wiedziec na co zwrocic uwage przed zakupem. Czy
    wiecej szczegolow tym lepiej zbic cene i wymusic na gosciu zeby powiedzial
    prawdziwa historie moto

    Pozdrawiam
    Więcek Szymon
    SV 650 N `01