  • Data: 2014-10-05 16:30:21
    Temat: Re: Procesory wielordzeniowe
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Oct 2014 06:52:32 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >W zapędach wycinania wyciąłem chyba pytanie "jak to działa?" , a nie "dlaczego?".
    Być może, ale nie chce mi się przeglądać dyskusji od początku.W ogóle chyba (?)
    stricte takiego pytania nie zadałem. Nie neguję sensu implementowania w prockach
    pamięci cache, nie neguję sensu produkowania procków wielordzeniowych/programowania
    wielowątkowego, ale po prostu pytam jak jest to zrealizowane. W notach aplikacyjnych
    HW/SW jest napisane jak to obsługiwać, ale jak jest to zrobione to ni cholery.
    Pytanie ot, z czystej ciekawości. Ale są pewne wątpliwości o których wcześniej
    napisałem. Czy aby w pewnych szczególnych przypadkach częstych i dłuuugich skoków ten
    mechanizm jest porządany? Sądzę, że w takich przypadkach może być wręcz szkodliwy.

    Z che3cia bym wzial udzial w dyskusji, ale wezme dopiero wtedy gdy
    nauczysz sie wtsylac posty tak aby nie byly one jedna linia dluga na
    kilometr.

    Ciezko widze programowanie wieloprocesorow jak ktos nie umie wyslac
    posat na usenet

    A.L.