  • Data: 2014-10-05 15:52:32
    Temat: Re: Procesory wielordzeniowe
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 października 2014 15:21:41 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Dlaczego co? W zapędach wycinania wyciąłeś pytanie.

    W zapędach wycinania wyciąłem chyba pytanie "jak to działa?" , a nie "dlaczego?". Być
    może, ale nie chce mi się przeglądać dyskusji od początku.W ogóle chyba (?) stricte
    takiego pytania nie zadałem. Nie neguję sensu implementowania w prockach pamięci
    cache, nie neguję sensu produkowania procków wielordzeniowych/programowania
    wielowątkowego, ale po prostu pytam jak jest to zrealizowane. W notach aplikacyjnych
    HW/SW jest napisane jak to obsługiwać, ale jak jest to zrobione to ni cholery.
    Pytanie ot, z czystej ciekawości. Ale są pewne wątpliwości o których wcześniej
    napisałem. Czy aby w pewnych szczególnych przypadkach częstych i dłuuugich skoków ten
    mechanizm jest porządany? Sądzę, że w takich przypadkach może być wręcz szkodliwy.