  • Data: 2014-10-05 17:12:07
    Temat: Re: Procesory wielordzeniowe
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 października 2014 16:30:21 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Z che3cia bym wzial udzial w dyskusji, ale wezme dopiero wtedy gdy
    >
    > nauczysz sie wtsylac posty tak aby nie byly one jedna linia dluga na
    >
    > kilometr.

    No nieee... Byle burok "skapnąłby się", że korzystam z google.groups .
    Na wygląd postów w Twojej odczytywarce nie mam żadnego wpływu. Może mi powiesz żem
    Burok bo z GG korzystam? G Ci do tego, nie chcesz to się nie odzywaj. A tak w
    temacie.. Masz coś do powiedzenia w temacie, czy ino czekasz na krótką linijkę do
    krótkiej linijki, w której po krótce opiszę to co jest zawarte w głównym wątku.

    > Ciezko widze programowanie wieloprocesorow jak ktos nie umie wyslac
    >
    > posat na usenet

    Miszczu!! Dzięki za wsparcie. Nie umiałem wysłać, a jednak poszło. W końcu
    odczytałeś geniuszu.

    Doradź mi miszczu jeszcze coś. Pytać się o coś na grupach dyskusyjnych, czy raczej
    nie? Będą tu jakieś porady, czy ino zjeby?

    Dobrze dyskutuje się z Bartkiem, można mieć inne zdanie na "coś tam", wymiana
    poglądów/argumenty, miło się gada.

    Z Tobą A.L. się nie da. Wyżej ..asz niż ...e masz.