  • Data: 2009-07-31 07:16:40
    Temat: Re: Procesor (glownie) do gier...
    Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doxent pisze:

    > oczywiście, złożyłem chyba kilkanaście. Zapuść na nim OCCT tak na
    > godzinkę to zmienisz zdanie o chłodzeniu. Firmowe wystarcza bo jak
    > obciążenie jest niewielkie to i temperatura nie rośnie. Boxowe
    > chłodzenie zarasta kurzem po ok 4 miesiącach więc trzeba często odkurzać.

    No problem.Karta graficzna, zasilacz, wszystko trzeba odkurzyć.

    > to temperatura z czujnika płyty, widziałem już takie które podawały 15C
    > a w pomieszczniu było 22. Bardziej realne to około 55C podczas średniego
    > obciążenia. Pozatym oprócz całego procesora każdy z rdzeni ma swoją
    > temperaturę mierzoną osobnym czujnikiem i bywa ona nawet o 10 stopni
    > wyższa od temperatury obudowy proca.
    Dalej teoria, takie coś można napisać o każdej płycie i o każdym
    procesorze.Proste, mój procesor po kilku godzinach grania nie buntuje
    się, całość super stabilna.Dlaczego mam szukać dziury w całym?
    Po przetestowaniu różnych procków, w życiu nie wrócę do jedno lub dwu
    rdzeniowych.