  • Data: 2017-05-08 21:46:55
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/8/2017 8:11 PM, badworm wrote:
    > A warto się bawić? Taką funkcję (i masę innych) zaoferuje Ci dowolny
    > tablet, najlepiej z Windows na pokładzie :)

    Dlatego zainwestowałem w nokię N900 licząc na instalację linuxa (z czego
    nic zapewne nie wyjdzie).

    Najciekawsze natomiast co się dowiedziałem o Androidzie:

    a) praktycznie nie ma telefonow z OTG ktory potrafi jednoczesnie ładować
    *telefon* i byc hostem. A jak sa to jakieś legendarne i nie do dostania,
    lub wymagające magicznych sztuczek typu dedykowane huby (na ali niektore
    firmy robia firmware w hubie pod konkretny model telefonu (!)).

    b) podpięcie dwoch pamięci masowych jest niemożliwe bo skrypty montujące
    przewiduja jeden i jest na to pierdyliard aplikacji (które to niby
    poprawiają, nie działają i wymagają roota). Przecierałem oczy ze
    zdumienia. Nie, nie da się podpiąc dwóch pamięci masowych.
    Najzwyczajniej. Sudent by wyleciał z zajęć a w google nie poprawili od
    kilku releases.

    Co za żenada.

    Czyli abo męczę się kopiowaniem do i z tabletu albo kupuje wiadro SD
    zamiast tańszego dysku, albo kombinuje z linuxem na N900 albo...

    Co za czasy nastały gdzie dziadostwo programistów i hardwareowcow jest
    niemożliwe do przeskoczenia bez hackowania.

    PS. Telefony na windowsie nie mają OTG jakoś specjalnie powszechnie więc
    sie nie nadadzą.

    > W ubiegłym roku z czegoś
    > takiego korzystałem, z tym że zgrywałem z kart na karty - szkoda mi było
    > brać HDD, zamiast tego wziąłem zestaw kart SDHC 6*16GB :)

    Tym razem chyba biorę eeepc. Po prostu się poddaje nad pustactwem
    projektantow telefonów.